menu
shuffle search add person
انصراف
cancel

شیرین طنز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

keyboard_double_arrow_left keyboard_double_arrow_right

پیشنهاد
شگفت انگیز

بزن بریم

بیخیال

علی درخشی در سلول گفت و گو

گفت‌وگو با علی درخشی از معدن نمک تا «دیرین دیرین»

علی درخشی را شاید بتوان با‌نمک‌ترین کارتونیست ایرانی نامید. او این نمک را به صورت مادرزادی با خود به همراه داشته است. درخشی اولین نمک‌هایش را در نوزادی بیرون ریخته است و در مراحل مختلف زندگی هم از معادن عمده نمک بوده است. اعتمادآنلاین در قالب سلول گفت‌وگو با او گپ‌وگفتی کرده تا شما را با صاحب این معدن نمک آشنا کند.

در قسمت سیزدهم «سلول گفت‌وگو» ببینید

به گزارش شیرین طنز، به نقل از اعتمادآنلاین، علی درخشی را شاید بتوان با‌نمک‌ترین کارتونیست ایرانی نامید. او این نمک را به صورت مادرزادی با خود به همراه داشته است. درخشی اولین نمک‌هایش را در نوزادی بیرون ریخته است و در مراحل مختلف زندگی هم از معادن عمده نمک بوده است. آشنایی علی درخشی با مجله طنز و کاریکاتور و به صورت مشخص جواد علیزاده باعث شد تا نمک او یددار نیز بشود. در مراحل بعدی نمک او ویتامینه وآنتی باکتریال و… هم شد.

علی نمک‌های خود را در نشریات ایرانی، شبکه‌های تلویزیونی و فضای مجازی پراکند به طوری که مجموعه حیات وحش او باعث شد که همه آرام آرام به نمک‌های علی اعتیاد پیدا کنند. درخشی که اعتیاد مردم به کارهایش را دید، با ابوالحسنی ساخت و پاخت کرد و جوهر نمک را در قالب «دیرین دیرین» در فضای مجازی پخش کرد. حالا همه ما به پر تعدادترین و با نمک‌ترین انیمیشن کوتاه ایرانی اعتیاد پیدا کرده‌ایم.

اعتمادآنلاین در قالب سلول گفت‌وگو با علی درخشی گپ‌وگفتی کرده تا شما را با صاحب این معدن نمک آشنا کند.

chatنظرات شما

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اپلیکیشن کبریت کم خطر