menu
shuffle search add person
انصراف
cancel

شیرین طنز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

keyboard_double_arrow_left keyboard_double_arrow_right

پیشنهاد
شگفت انگیز

بزن بریم

بیخیال

خلیل جوادی

کتاب صوتی «محکمه الهی» شامل اشعار طنز خلیل جوادی منتشر شد

خلیل جوادی مجموعه رباعیات خود را آماده‌ انتشار کرد.

به گزارش شیرین طنز، خلیل جوادی (شاعر) در گفتگو با خبرنگار ایلنا؛ با اشاره به یک مجموعه کتاب صوتی گفت: کتاب صوتی «محکمه الهی» را به شکل صوتی منتشر کرده‌ایم. تمام اشعار این کتاب طنز است.

او ادامه داد: پیمان خازنی کار آهنگسازی این اثر را انجام داده است و از سوی شرکت آوای باربد در سراسر کشور توزیع خواهد شد.

این شاعر با بیان اینکه برخی از مردم وقت یا حوصله‌ی خواندن کتاب را ندارند, گفت: ما کار را برایشان ساده کردیم و کتاب صوتی با کیفیت خوب منتشر کردیم. سعی کردیم این کتاب را با بهترین کیفیت منتشر کنیم. خیلی‌ها عادت به خواندن ندارند اما به شنیدن عادت کرده‌اند. امیدوارم افراد با توجه به هزینه‌هایی که برای تولید کتاب شده است آن را کپی نکنند.

خلیل جوادی

جوادی همچنین با اشاره به اثر دیگری بیان کرد: یک مجموعه رباعی در صدوبیست صفحه آماده کرده‌ام به نام «اشک تاک» که به زودی منتشر می‌شود. من بعد از کتاب «سمفونی جیرجیرک‌ها» با توجه به حساسیتی که روی چاپ و نشر آثار دارم، تصمیم گرفتم کتاب‌هایم را خودم منتشر کنم.

او ادامه داد: من همیشه معتقد هستم که شعر گفتن،‌ عرق‌ریزان روح است و شاعر به راحتی نباید از کنار ابیاتی که می‌سراید بگذرد. من همان حساسیتی را که روی سرودن شعر دارم، در کارِ نشر هم دارم. بنابراین به صورت ناشر مولف کار می‌کنم.

این شاعر افزود: این مجموعه رباعی‌های عاشقانه و طنز و اجتماعی من است که شاید یک چهارم آن به شکل متفرقه در کتاب‌های دیگر منتشر شده باشد. بنابراین تصمیم گرفتم همه‌ی این رباعی‌ها را در یک کتاب گردآوری و منتشر کنم.

جوادی در پایان با اشاره به کتاب دیگری که نقد آثار اوست بیان کرد: من در تولید این کتاب نقشی ندارم. این کتاب در واقع نظر دیگران درباره‌ی اشعار من و نقد آثارم است که حدود چهل نفر از نویسندگان صاحب نام ایرانی مانند پوران فرخزاد، جواد جزینی، اعضای‌ هیئت‌علمی برخی دانشگاه‌ها و… در آن مطالبی را درباره‌ی آثار من نوشته‌اند.

chatنظرات شما

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اپلیکیشن کبریت کم خطر