menu
shuffle search add person
انصراف
cancel

شیرین طنز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

keyboard_double_arrow_left keyboard_double_arrow_right

پیشنهاد
شگفت انگیز

بزن بریم

بیخیال

مدیر شبکه امید: نوروز ۹۷ با برنامه‌های طنز در خدمت مخاطبین هستیم

مدیر شبکه امید با اشاره به برنامه‌های نوروزی این شبکه، اظهار کرد: برنامه های تولیدی ما برای عید نوروز افزایش پیدا می‌کند که برخی از آنها در حال تولید هستند و برخی در آینده تولید خواهند شد. محور اغلب برنامه‌های نوروز طنز خواهد بود.

به گزارش شیرین طنز، مهدی سالم با حضور در غرفه ایسنا در بیست و سومین نمایشگاه مطبوعات گفت: ما در نمایشگاه مطبوعات به دنبال هماهنگی اهالی مطبوعات و خبرگزاری‌ها در حوزه نوجوان هستیم. در این حوزه چند سالی است که خلاء وجود دارد و ما باید آن را جبران کنیم؛ بنابراین تهیه‌کنندگان، تولیدکنندگان، فیلمسازان، اهالی مطبوعات و رسانه‌ها باید در این عرصه به ما کمک کنند. اهالی مطبوعات و رسانه‌ها باید در حوزه نوجوان فعال شوند و تلاش کنند. اگر هماهنگی میان تمام این حوزه‌ها وجود داشته باشد ما می‌توانیم موفق‌تر عمل کنیم.

مدیر شبکه امید با اشاره به برنامه‌های این شبکه بیان کرد: ما برنامه‌ای به نام «روز بخیر» تدارک دیده‌ایم که در این برنامه به انعکاس اخبار مکتوب و مطالب خبرگزاری‌ها در حوزه نوجوان می‌پردازیم و این اخبار را تحلیل و بررسی می‌کنیم.

او ادامه داد: برنامه دیگری به نام «فوق‌العاده» تولید کردیم که در مناسبت‌های ویژه پخش می‌شود. این برنامه به هفته نوجوان پرداخت و در آن از نوجوانان خلاق و همچنین فعال در عرصه ورزش، اعضای تیم ملی فوتبال و والیبال نوجوانان و مسابقات روباتیک دعوت کردیم. «فوق‌العاده» برای اربعین نیز برنامه ویژه‌ای در نظر دارد.

سالم با بیان اینکه به دنبال برنامه‌سازی برای بانوان نوجوان هستیم، اضافه کرد: می‌خواهیم در آینده برای بانوان نوجوان برنامه‌ریزی کنیم؛ به دلیل اینکه آنتن شبکه امید بیشتر پسرانه شده است. خانم‌ها باید به ما کمک کنند به اتاق فکر شبکه بیایند تا بتوانیم از نظر آنها استفاده کنیم.

مدیر شبکه امید ادامه داد: دختر خانم‌ها در بخش‌های مختلف برنامه‌های ما هستند؛ برای مثال در مجله تصویری باشگاه امید که روزانه روی آنتن می‌رود، خانم‌های نوجوان به صورت جدی ایفای نقش می‌کنند.

او با اشاره به سریال‌سازی در شبکه امید، گفت: ما برای سریال‌سازی با کیفیت و مناسب تدارک دیده‌ایم. در حال حاضر دو سریال رئال و انیمیشن را در مرحله پیش تولید داریم، زمانی که پیش تولید این دو سریال به اتمام برسد، برای نوجوانان تولید خواهد شد.

سالم اضافه کرد: ما روزانه پنج ساعت در تابستان برنامه داشتیم اما در حال حاضر که به دوره تحصیلی رسیدیم میزان تولیدات شبکه امید کاهش یافته است به دلیل اینکه نوجوانان بیشتر اوقات خود را در مدرسه هستند. ما نزدیک امتحانات سعی می‌کنیم که به سمت برنامه‌های آموزشی برویم و در عین حال جنبه سرگرمی را در نظر می گیریم.

مدیر شبکه امید با اشاره به برنامه‌های عید نوروز، بیان کرد: برنامه های تولیدی ما برای عید نوروز افزایش پیدا می کند که برخی از آنها در حال تولید هستند و برخی در آینده تولید خواهند شد. محور اغلب برنامه‌های نوروز طنز خواهد بود.

او ادامه داد: ما مسابقات ورزشی را به صورت زنده در شبکه امید پخش کردیم که این اتفاق جدیدی بود به دلیل اینکه در صداوسیما سابقه نداشته است که مسابقات نوجوانان را به طور زنده پخش کنیم. این اتفاق با همکاری شورای ورزش سیما پیش آمد. شبکه امید مسابقات جام جهانی نوجوانان و مسابقات آسیایی را نیز به طور زنده پخش خواهد کرد. به نظر من این اتفاق بسیار خوب بود به دلیل اینکه این حوزه‌ها مغفول مانده بود و ما از این به بعد به ورزش نوجوانان بیشتر خواهیم پرداخت.

سالم در پایان گفت: من از رسانه پربازدید ایسنا و فعالان حوزه نوجوان که در این راستا مطلب می‌نویسند و حساسیت ویژه‌ای نسبت به نوجوانان دارند می‌خواهم که با ما همکاری ویژه‌ای داشته باشند و در همفکری ما شرکت کنند تا بتوانیم از نظرات این افراد استفاده کنیم.

انتهای پیام

chatنظرات شما

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اپلیکیشن کبریت کم خطر