menu
shuffle search add person
انصراف
cancel

شیرین طنز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

keyboard_double_arrow_left keyboard_double_arrow_right

پیشنهاد
شگفت انگیز

بزن بریم

بیخیال

گریم ستایش

شعر طنز رضا رفیع برای گریم جدید ستایش

پس از انتقادات وارد شده به جوان‌تر شدن ستایش در فصل جدید نسبت به فصل دوم و پاسخ تهیه‌کننده این سریال به مخاطبان رضا رفیع، شاعر طنزپرداز در رابطه با همین موضوع یک شعر سروده است.

به گزارش شیرین طنز، به نقل از خبرگزاری خبرآنلاین، فصل سوم سریال «ستایش»در حالی آغاز شد که انتقادهای وارد شده به گریم نرگس محمدی، بازیگر این نقش در این فصل بسیار بالا گرفت. در پاسخ به این انتقادها آرمان زرین‌کوب، تهیه‌کننده این سریال در پاسخ به انتقاد مخاطبان که چرا ستایش جوان‌تر شده است گفت: «به این دلیل که مشخص است ستایش به آرامش رسیده و به‌ ظاهر خود می‌رسد.»

در رابطه با همین موضوع رضا رفیع، شاعر طنز پرداز، برای تغییر گریم او در فصل جدید یک شعر طنز سروده و در استوری اینستاگرام خود منتشر کرده است او در این متن نوشته:

« یکی را دیدمش نسبت به سابق
زچل سالی به سی‌سالی پریده

به او گفتم مگر بوتاکس کردی؟
بگفتا نه، به آرامش رسیده»

زندگی شخصی نرگس محمدی
نرگس محمدی متولد ۹ فروردین ۱۳۶۴ در تهران و فارغ التحصیل رشته پرستاری میباشد.

عکس کودکی نرگس محمدی

کودکی نرگس محمدی
نرگس فرزند بزرگ خانواده است و یک خواهر و برادر به نام های سارا و محسن دارد. خانواده او نسبت به بازیگری گارد منفی نداشتند و از حضورش در عرصه هنر استقبال هم می کردند.

نرگس محمدی و خواهر و برادرش

نرگس محمدی و خواهر و برادرش
نرگس محمدی می گوید مادرم کارمند صدا و سیما بود و با محیط های هنری آشنایی داشت، از طرفی تمام اعضای خانواده ام به فیلم علاقه مند بودند. اما موضوعی که وجود داشت این بود که خانواده ام اصرار داشتند اول درسم تمام شود و بعد به طور جدی وارد عرصه بازیگری شوم که خدا را شکر این اتفاق هم افتاد. (نمناک)

chatنظرات شما

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اپلیکیشن کبریت کم خطر