menu
shuffle search add person
انصراف
cancel

شیرین طنز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

keyboard_double_arrow_left keyboard_double_arrow_right

پیشنهاد
شگفت انگیز

بزن بریم

بیخیال

قندپهلو نوروز ۱۴۰۱

زمان پخش قندپهلو ۱۴۰۱ ویژه نوروز مشخص شد+معرفی عوامل

در آستانه سال ۱۴۰۱ فصل جدید برنامه «قندپهلو» برای پخش در ایام تعطیلات نوروز کلید خورد.

به گزارش شیرین طنز، به نقل از خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی برنامه، «قند پهلو» مسابقه ای ادبی به تهیه کنندگی و کارگردانی امیر قمیشی و با محوریت شعر طنز است که در سال های گذشته میزبان چهره های فرهنگی و ادبی مختلفی بوده است. بهاالدین خرمشاهی، سیدعلی موسوی گرمارودی، یوسفعلی میرشکاک، زنده یاد ابوالفضل زرویی نصرآباد و محمد صالح علاء از جمله این چهره ها به عنوان مهمان و داور بوده اند.

ناصر فیض و شهرام شکیبا در مقام داور و رضا رفیع به عنوان مجری فصل های مختلف این برنامه را همراهی کرده اند و حالا در آستانه نوروز ۱۴۰۱ فصل جدید قندپهلو کلید خورده است تا دوباره در آن شاعران با هم رقابت کنند.

ضبط فصل جدید مسابقه «قندپهلو ۱۴۰۱» که یکی از برنامه های پربیننده شبکه آموزش است به تازگی آغاز شده است. این برنامه در ۱۳ قسمت تولید می‌شود تا در ایام نوروز هر شب روی آنتن برود.

این مجموعه هر شب ساعت ۲۱:۳۰ از شبکه آموزش روی آنتن می‌رود و تکرار آن ساعت ۱۵ روز بعد پخش خواهد شد.

معرفی عوامل برنامه

امیر قمیشی کارگردان، مجری، گوینده و تهیه کننده رادیو و تلویزیون است. او تهیه کنندگی و کارگردانی برنامه قندپهلو را برعهده داشته است. قمیشی تهیه کنندگی برنامه چشم شب روشن و نمایش بالاتر از خطر ساخته رامبد جوان را نیز در کارنامه خود دارد.

رضا رفیع (زادهٔ ۶ مرداد ۱۳۴۷ در تربت حیدریه) نویسنده، طنزپرداز، روزنامه‌نگار و مجری ایرانی است. تحصیلات او کارشناسی ارشد زبان و ادبیات فارسی است.

ناصر فیض (زادهٔ ۲ خرداد ۱۳۳۸) شاعر طنزپرداز ایرانی است. وی دارای نشان درجه یک هنری است. او در دومین دوره جشنواره بین‌المللی شعر فجر در بخش اجتماعی برگزیده شده است.  اثر او با عنوان فیض‌بوک در بخش شعر نامزد جایزه کتاب فصل شده‌است.

شهرام شکیبا (زادهٔ ۱۷ آبان ۱۳۵۱) منتقد سینما، شاعر طنزپرداز، مجری و بازیگر تلویزیون اهل ایران است. وی تاکنون در جشنواره‌های ادبی و طنز مختلفی به عنوان داور یا ناظر شرکت داشته‌است. (ویکی پدیا)

chatنظرات شما

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اپلیکیشن کبریت کم خطر