menu
shuffle search add person
انصراف
cancel

شیرین طنز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

keyboard_double_arrow_left keyboard_double_arrow_right

پیشنهاد
شگفت انگیز

بزن بریم

بیخیال

رضا رفیع منبع موثق

دو کتاب طنز جدید از رضا رفیع منتشر شد+عکس

مجری برنامه طنز «شکرخند» دو کتاب خود را تمام و کمال، تبلیغ و معرفی کرد و آدرس داد که اگر کسی می‌خواهد از او امضاء بگیرد، برود محل کارش!

به گزارش شیرین طنز، به نقل از خبرنگار کتاب و ادبیات خبرگزاری فارس، رضا رفیع، شاعر، طنزپرداز و مجری برنامه‌های پرمخاطب طنز، شامگاه جمعه در برنامه زنده «شکرخند» که از شبکه شما پخش می‌شد، دو کتاب تازه خود (آب در هاون و باد در غربال) را که از اوایل دهه ۹۰ در دست چاپ بوده‌اند، معرفی کرد، اما به معرفی این دو کتاب بسنده نکرد و آدرس داد تا اگر کسی می‌خواهد آن‌ها را تهیه کند، به روزنامه اطلاعات برود و کتاب‌ها را با امضای او بگیرد!

رفیع برای آن‌که علاقه‌مندانش به راحتی راهی محل کارش شوند و از او امضاء بگیرند، ریز آدرس روزنامه را اعلام کرد و حتی گفت، اگر خواستید کتاب‌ها را تهیه کنید، به سایت انتشارات مراجعه کنید و آن‌ها را بخرید.

فراهم آوردن چنین فرصتی برای کتاب‌های جدید و تازه‌های نشر، از وظایف رسانه ملی به شمار می‌رود، اما آیا چنین فرصت قابل اعتنایی برای همه کتاب‌ها فراهم شده تا اگر نویسنده یا شاعر اثر، در جمع مجریان و دست‌اندرکاران صداوسیما نبودند، بتوانند کتاب‌های خود را با همین کیفیت معرفی کنند؟

قبل از این، انتقادهایی به تبلیغ صفحات شخصی مجریان و هنرمندان در رسانه ملی اعتراض ‌برانگیز شده بود.

chatنظرات شما

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اپلیکیشن کبریت کم خطر