menu
shuffle search add person
انصراف
cancel

شیرین طنز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

keyboard_double_arrow_left keyboard_double_arrow_right

پیشنهاد
شگفت انگیز

بزن بریم

بیخیال

مرضیه برومند

به مناسبت تولد ۶۹ سالگی مرضیه برومند / مدرسه موش‌ها و زی زی گو

مرضیه برومند متولد هفدهم خردادماه سال یک هزار و سیصد و سی در تهران است.

به گزارش شیرین طنز، به نقل از افکارنیوز، مرضیه برومند متولد هفدهم خردادماه سال یک هزار و سیصد و سی در تهران و فارق التحصیل رشته کارشناسی هنرهای نمایشی از دانشکده هنرهای زیبای دانشگاه تهران است.

او یکی از بدأت گذران تئاتر عروسکی کنونی است؛توجه به شعر و ادبیات همواره آثار او دیده می شود؛ مرضیه برومند در سال های فعالیتش علاوه بر توجه به ارایٔه خوراک مناسب برای کودکان؛به خانواده نیز توجه ویژه ای داشته است.

«شهر موش ها» و قصه آن موجود “اسمشو نبر”؛ «خونه مادر بزرگه» با مخمل خان و هاپو کومار، «قصه های تا به تا»با زی زی گو لو و جمال آقا جمالی و «آب پریا» با استاد بهار و اپوش جز خاطرات سه نسل از کودکان این سرزمین است

اسد خمارلو آرایشگاه زیبا و عشق میانسالی اش،آن خودروی تهران ۱۱ و ماجراهایش،کاراگاه شمسی و دستیارش مادام که همیشه با ذکاوت از حقیقت پرده بر می داشتند ،کیوان کتابچی با کتابخانه سیار هدهد و پوراندخت و همه بچه هاش؛همگی قصه های شیرینی بودند که بروند برای ما ماندگار کرده است.

آثار برومند گاها در فضای ریٔال و امکانات محدود فنی سینما و تلویزیون ایران سعی بر به تصویر کشیدن رویاها و فانتزی های شیرینی داشته که همواره برای مخاطب دلنشین بوده است.

شش سالی است که پای قصه های او ننشسته ایم؛امید که دوباره شاهد قصه گویی های او در سینما و تلویزیون باشیم.

chatنظرات شما

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اپلیکیشن کبریت کم خطر