menu
shuffle search add person
انصراف
cancel

شیرین طنز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

keyboard_double_arrow_left keyboard_double_arrow_right

پیشنهاد
شگفت انگیز

بزن بریم

بیخیال

انتشار جلد دوم کتاب طنز «دیده‌بان‌ها ایستاده می‌خندند»

جلد دوم کتاب «دیده‌بان‌ها ایستاده می‌خندند» با موضوع قصه‌های طنز دفاع مقدسی تا پایان سال جاری منتشر و روانه بازار نشر می‌شود.

به گزارش شیرین طنز، محمدحسن ابوحمزه، نویسنده ادبیات انقلاب اسلامی و دفاع مقدس در گفت‌وگو با خبرنگار کتاب و ادبیات خبرگزاری فارس، بیان داشت: جلد نخست کتاب «دیده‌بان‌ها ایستاده می‌خندند» در بیست و هفتمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران منتشر و رونمایی شد که جلد دوم آن نیز به زودی از سوی مؤسسه فرهنگی هنری «رسول آفتاب» به چاپ خواهد رسید.

دیده بان ها ایستاده می خندند محمد حسن ابوحمزه

به گفته وی، این کتاب‌ها، قصه‌های طنز دفاع مقدسی است، که جلد دوم آن دربردارنده حدود 30 داستان کوتاه است که داستان‌های آن نیز از لحاظ ماجرا، شخصیت و موضوع یک پیوستگی با کتاب اول دارد. ابوحمزه ادامه داد: از عناوین داستان های جلد دوم کتاب «دیده‌بان‌ها ایستاده می‌خندند» می‌توان به «دختری که دست شیطان را از پشت بسته بود»، «تعمیرگاه تانک» و «آچمز»، اشاره کرد. نویسنده کتاب «دختران فیروزه‌ای» معتقد است، جلد دوم کتاب «دیده‌بان‌ها ایستاده می‌خندند» احتمالا تا پایان سال جاری از سوی مؤسسه فرهنگی هنری «رسول آفتاب» منتشر و روانه بازار نشر می‌‌شود.

کتاب طنز دیده بان ها ایستاده می خندند

محمدحسن ابوحمزه، داستان‌نویس پرکار تهرانی دارای داستان‌های کوتاه بسیاری است که از جمله آنها می‌توان به «تک برگ پیچک»، «خشمگین»، «هارمونی ریل راه آهن»، «صید ماهی صبور»، «سایبانی از نخل»، «سکه‌ها»، «از ما اصرار از پیرمرد تدارکات انکار»، «این که آمد آن که باید بیاید نیست»، «پایان لبخند خاکی»، «آخرین پیام»، «آخرین پلاک‌ شناسایی‌مان را در مشت می‌فشردیم»، «آچمز» و «جون بکنید بیایید بالا» اشاره کرد.

chatنظرات شما

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اپلیکیشن کبریت کم خطر