menu
shuffle search add person
انصراف
cancel

شیرین طنز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

keyboard_double_arrow_left keyboard_double_arrow_right

پیشنهاد
شگفت انگیز

بزن بریم

بیخیال

محفل طنز قندشکن

«ازدواج کن درست میشه!» با حضور۲۰ طنزپرداز برگزار ‌شد

سی و هشتمین محفل طنز «قندشکن» با موضوع «ازدواج کن درست میشه!» در حوزه هنری یزد برگزار ‌شد.

به گزارش شیرین طنز، به نقل از روابط عمومی حوزه هنری استان یزد، به مناسبت سالروز پیوند آسمانی حضرت علی (ع) و حضرت فاطمه زهرا (س) و هفته ازدواج، سی و هشتمین محفل «قندشکن» با حضور جمعی از شاعران، طنزپردازان، مسئولان و علاقه‌مندان به شعر و ادب فارسی در حوزه هنری یزد برگزار شد.

در این محفل ادبی ۲۰ شاعر و طنزپرداز نوسروده‌ها و آثار طنز خود را در زمینه ازدواج آگاهانه، بهنگام، آسان و پایدار و سبک زندگی اسلامی ـ ایرانی ارائه کردند.

طنزپردازان حاضر در جلسه

در این برنامه حجت‌الاسلام مهدی پرنیان مسئول دفتر طنز حوزه هنری یزد، احمد رفیعی از استان چهارمحال و بختیاری، حسن حاتمی‌بهابادی، سیدمهدی واحدی اردکانی، سیدجمال موسوی، علی تقی‌زاده، احمد رسولی، محمود صادق‌منش، محمدجواد حلوایی، علی رمضانی، محمدحسن نجفی، علی برزگری خانقاه، محمد عظیمی، یحیی کرامتی، وحید حُسنی، غلامرضا پهلوان‌نژاد، جواد خسروی، محمد زارع‌سروی و شاعران نوجوان صادق زارع و امیرحسین فردادیان به شعرخوانی پرداختند.

در پایان با حضور مهدیه جمشیدی سرپرست معاونت امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان، حجت‌الاسلام هادی امامی مدیر عامل شبکه فعالین ازدواج استان و حجت‌الاسلام مهدی پرنیان مسئول دفتر طنز حوزه هنری یزد از برترین‌ها تقدیر شد.

اجرای استند آپ کمدی با موضوع ازدواج توسط امین فلاح، برپایی نمایشگاه کتاب و معرفی کتاب «نفس» اثر بهزاد دانشگر از دیگر برنامه‌های این محفل بود.

اجرای برنامه بر عهده علی رمضانی بود و حجت‌الاسلام مهدی پرنیان نیز به عنوان کارشناس حضور داشت.

نحوه ارسال آثار

نویسندگان، شاعران، طنزپردازان و علاقه‌مندان می‌توانند آثار طنز خود را در انواع شعر، نثر، داستان و استندآپ جهت خواندن و اجرا در محافل قندشکن از طریق رایانامه qandshekan@gmail.com یا شماره ۰۹۱۳۲۵۹۷۰۱۲ ارسال کنند.

آثار منتخب محافل قندشکن در صفحه Qandshekan در فضای مجازی قابل مشاهده است.

تاریخچه قندشکن

محفل طنز «قندشکن» از دهه فجر ۱۳۹۵ با هدف ترویج طنز عفیف و سالم، حفظ و انتشار اصطلاحات بومی و محلی، آشنایی خانواده‌ها و فرزندان با شیوه شوخی صحیح و سالم، پرورش خلاقیت‌های ادبی، حمایت از استعدادهای بومی برای تولید طنز فاخر، ایجاد فضای شاد، بانشاط و امیدبخش در جامعه و همچنین تقویت و ارتقاء دانش طنزپردازان جوان و خلاق در حوزه هنری یزد آغاز به کار کرده و امروز یکی از محافل فعال و اثرگذار در حوزه طنز کشور به شمار می‌آید.

قندشکن سی و هشتم به همت دفتر طنز حوزه هنری یزد و همکاری اداره کل ورزش و جوانان استان و شبکه فعالین ازدواج (شفا) یزد با موضوع «ازدواج کن درست میشه!» برگزار ‌شد.

دهم تیر، مصادف با اول ذی‌الحجه، سالروز ازدواج حضرت علی (ع) و حضرت فاطمه (س) تا ۱۶ تیرماه ۱۴۰۱ با شعار ازدواج آسان به عنوان هفته ازدواج نام‌گذاری شده است.

شعر فوق العاده حسن حاتمی بهابادی به مناسبت روز دختر

منبع فیلم : صفحه قندشکن در آپارات

chatنظرات شما

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اپلیکیشن کبریت کم خطر