menu
shuffle search add person
انصراف
cancel

شیرین طنز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

keyboard_double_arrow_left keyboard_double_arrow_right

پیشنهاد
شگفت انگیز

بزن بریم

بیخیال

شب شعر طنز در حلقه رندان

آخرین شب پاییز قرن «در حلقه رندان» ۱۶۵ میهمان خانه‌ها می‌شود

شاعران طنزپرداز کشور، در آخرین شب پاییز، در یکصد و شصت و پنجمین محفل «در حلقه رندان» میهمان خانه ایرانیان می‌شوند.

به گزارش شیرین طنز، به نقل از خبرگزاری مهر، شاعران طنزپرداز کشور، در آخرین شب پاییز ۱۳۹۹، در یکصد و شصت و پنجمین محفل «در حلقه رندان» میهمان خانه ایرانیان می‌شوند، این شب شعر طنز به صورت زنده از طریق سایت آپارات، اینستاگرام سپهر سوره هنر و اپلیکیشن حوزه هنری نمایش داده می‌شود.

شب شعر «در حلقه رندان»، محفل طنزی است که آخرین یکشنبه هر ماه در حوزه هنری برگزار شده و شاعران طنز پرداز کشور، آخرین سروده‌های خود را در این محفل می‌خوانند اما چند ماهی است که به خاطر شیوع کرونا، این محفل ادبی که با حضور تماشاگران برگزار می‌شد، به روال همیشگی برگزار نمی‌شود و جای خود را به برنامه‌های شعر خوانی در فضای مجازی داده است.

در یکصدوشصت و پنجمین محفل در حلقه رندان که سی ام آذرماه، در آخرین یکشنبه پاییز پخش می‌شود، ناصر فیض، اکبر کتابدار، امید مهدی‌نژاد، مصطفی مشایخی، رضا احسان‌پور، نادر ختایی، روح‌الله احمدی، سیداکبر میرجعفری، عبدالله مقدمی، فرهاد موحدی، روح‌الله سرطاوی، فرید فردوسی و نسیم نژادجعفری به شعرخوانی و اجرای برنامه می‌پردازند، مهدی فرج‌اللهی هم به اجرای موسیقی طنز می‌پردازد. اجرای این برنامه شاد را روح الله احمدی و ناصر فیض برعهده دارند.

«در حلقه رندان» که به همت مؤسسه فرهنگی هنری سپهر سوره هنر و دفتر طنز حوزه هنری تولید می‌شود، از ساعت ۲۰ در اینستاگرام سپهر سوره هنر و اپلیکیشن حوزه هنری نمایش داده می‌شود.

در ادامه اجرای موسیقی طنز مهدی فرج اللهی در یکی از شب‌های شعر طنز در حلقه رندان را ملاحظه کنید :

 

نزدیک به چند ۱۰۰۰ سال است که آخرین شب پاییز یعنی شب یلدا که تاریک ترین و درازترین شب سال است توسط ایرانی ها جشن گرفته می شود و آیین ها و رسم های مختلفی در این شب به یاد ماندنی در کنار هم سپری می کنند ، شب زیبایی که در هر شهر ایران آداب و رسومی دارد.

chatنظرات شما

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اپلیکیشن کبریت کم خطر