menu
shuffle search add person
انصراف
cancel

شیرین طنز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

keyboard_double_arrow_left keyboard_double_arrow_right

پیشنهاد
شگفت انگیز

بزن بریم

بیخیال

محفل شعر طنز یک فنجان شعر برج میلاد

یک فنجان شعر طنز در برج میلاد

شب شعر طنز با شعرخوانی ناصر فیض و سعید بیابانکی در برج میلاد تهران برگزار می‌شود.

به گزارش شیرین طنز، به نقل از ایسنا، در این برنامه که عصر روز یکشنبه 15 تیرماه در برج میلاد برگزار خواهد شد، علاوه بر ناصر فیض و سعید بیابانکی، طنزپردازان دیگری چون همایون حسینیان، مهدی استاد احمد، صابر قدیمی، سعید طلایی، روح‌الله احمدی و شروین سلیمانی به شعرخوانی خواهند پرداخت. اجرای این برنامه نیز برعهده علیرضا بهرامی خواهد بود.

محفل شعر طنز یک فنجان شعر برج میلاد

بنا بر این گزارش، برج میلاد تهران اعلام کرده که در ادامه برنامه‌های فرهنگی و ادبی خود، از تابستان امسال با برگزاری نشست‌های شعر، طنز و ترانه‌خوانی، شهروندان تهرانی را به ضیافت «یک فنجان شعر» دعوت می‌کند. طبق اعلام، در برخی از این نشست‌ها، بویژه شب‌های شعر طنز، قرار است به موضوع‌هایی چون تهران و تهرانگردی، حقوق و مصائب شهروندی، خلق و خوی شهرنشینی، برج میلاد و سایر نمادهای تهران در کنار موضوعات اجتماعی پرداخته شود.

این شب‌های شعر که در فصل تابستان با عنوان «یک فنجان شعر» برگزار خواهد شد، متشکل از سه دوره است؛ بدین ترتیب که در پانزدهم تیر، مرداد و شهریور برگزار می‌شود و هر شب میزبان شاعران و طنزپردازان خواهد بود. برنامه تیرماه به‌دلیل همزمانی با ماه مبارک رمضان در ساعت 19 برگزار می‌شود و این برنامه به سفره افطار منتهی خواهد شد.

chatنظرات شما

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اپلیکیشن کبریت کم خطر