menu
shuffle search add person
انصراف
cancel

شیرین طنز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

keyboard_double_arrow_left keyboard_double_arrow_right

پیشنهاد
شگفت انگیز

بزن بریم

بیخیال

بهزاد محمدی

گفتگو با کارگردان نمایش طنز “قهوه خانه زری خانم”

«بهزاد محمدی» یک کارگردان تئاتر می گوید که رمز موفقیتش در توجه به ذائقه مخاطبین است.

این نویسنده و بازیگر تئاترهای طنز که درهفت ماه گذشته نمایش طنز «قهوه خانه زری خانم» را در سالن اریکه ایرانیان بر روی صحنه برده است، گفت: آشپزی هستم که به جای ذائقه خودم، سلیقه مخاطب را در نظر گرفته و برای مخاطب تئاتر می سازم.

به گزارش شیرین طنز، وی در حاشیه اجرای این نمایش به خبرنگار فرهنگی ایرنا گفت: سعی کرده ام در نمایش هایم از دیالوگ های تکراری استفاده نکنم یا از نمایش های دیگر دیالوگ قرض نگیرم؛ تلاش کرده ام به جای خواندن «اس ام اس» تکراری، حتی به تولید پیامک طنز بپردازم. این نویسنده تئاترعلاقه بین بازیگران و مردم را رابطه ای متقابل می داند و آن را نوعی از «مردم سالاری» توصیف می کند.

بهزاد محمدی

این بازیگر می گوید: بارها در طول سال های گذشته ضربه خوردم یا نمایشم از روی صحنه پایین آمد اما به دلیل خواست مردم به روی صحنه بازگشته ام. وی ضمن تشکر از حسین طاهری رییس مرکز هنرهای نمایشی و رضا دادویی رییس شورای نظارت اظهار داشت: این دو افراد فهیم و تحصیل کرده ای هستند که ملاک کار خود را قانون قرار داده اند و نه سلیقه شخصی افراد.

پیش از این رضا دادویی رییس شورای نظارت بر تئاتر گفته بود که نمی خواهیم سلیقه ها را اعمال کنیم بلکه ضوابطی برای اجرای تئاتر وجود دارد که باید اجرا شوند. بهزاد محمدی می گوید این امکان وجود ندارد که نمایش خود را در سالنی بزرگتر از اریکه ایرانیان برگزار کند زیرا مخاطبین باید علاوه بر صدا، تصویر بازیگران را نیز ببینند؛ سالن اصلی تئاتر شهر 700 صندلی دارد ولی سالن این مجموعه یک هزار و 100 تماشاچی را در خود جای می دهد.

نمایش طنز و پرمخاطب «قهوه خانه زری خانم» از اواخر سال 1392 در سالن اریکه ایرانیان به نمایش در آمده و تا پیش از ایام محرم هر شب به روی صحنه است .

chatنظرات شما

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اپلیکیشن کبریت کم خطر