menu
shuffle search add person
انصراف
cancel

شیرین طنز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

keyboard_double_arrow_left keyboard_double_arrow_right

پیشنهاد
شگفت انگیز

بزن بریم

بیخیال

نیما رهایی کمدین

نیما رهایی / کمدین متـولد تـالش و بـزرگ‌شده آسـتارا و ســاکن رشـت

نیما رهایی در حاشیه اجرای جنگ خاطره‌ها در آستارا خود را متولد تالش و بزرگ‌شده آستارا و ساکن رشت معرفی کرد. وی آغاز فعالیت هنری خود در تئاتر را از سال ۶۶ در تالش و آستارا عنوان کرد و گفت: از سال ۷۸ کار بازیگری در سریال و فیلم و مجری‌گری در شبکه باران را آغاز کردم. این بازیگر گیلانی نقش‌های کمدی افزود: اکنون مجری و بازیگر برنامه «مهتا شبان» شبکه باران هستم که از شبکه نسیم و شبانه شبکه باران نیز در حال پخش است.

به گزارش شیرین طنز، به نقل از فارس، وی با بیان اینکه سریال و برنامه‌های زیادی در شبکه باران بازی کرده‌ام، اظهار کرد: بستنی‌سرای داغ، بهار ۸۰، ایستگاه آخر، آن سنگ گران و… از جمله سریال‌هایی است که در آنها نقش‌آفرینی کردم.

رهایی، بازی در تله فیلم ‌های متعدد از جمله راز درخت لک‌لک‌ها، دردسر بزرگ و معجون جادویی را از دیگر کارنامه هنری خود ذکر کرد. وی تشکیل گروه سهند آستارا را از جمله اقدام‌های خود برشمرد و تصریح کرد: در این گروه به همراه دوستان خود برنامه تئاتر و طنز انجام می‌دهیم و مردم آستارا به ما لطف دارند.

این بازیگر گیلانی درباره برگزاری برنامه جنگ خاطره‌ها در آستارا گفت: این برنامه به مدت ۱۰ روز با اجرای طنز و تئاتر و موسیقی و … برگزار شد. بازیگر گیلانی نقش‌های کمدی اضافه کرد: با توجه به استقبال شهروندان آستارایی از جنگ خاطره‌ها از امروز به مدت یک هفته دیگر در سالن تئاتر پارک ملی آستارا تمدید می‌شود.

رهایی استقبال مردم آستارا از جنگ شادی را وصف‌ناپذیر خواند و خاطرنشان کرد: این استقبال برای موجب شعف ما و دوستان شد. وی ساعت آغاز جنگ خاطره‌ها در باغ ملی آستارا را از ۲۰:۳۰ دقیقه شب عنوان کرد.

اینستاگرام نیما رهایی

نیما رهایی همکاران خود در جنگ خاطره‌ها را معرفی کرد و متذکر شد: امیرحسین الهی، آرش سیدی‌مقدم، کیومرث کبریان، سعید نیک باطن، آرش عظیمی کهن، عباس آذریان، سهند رهایی، امیرحسین حسن‌پور، حسین حق‌شنو، محسن فرجی‌نژاد و سما نهانی نقش‌آفرینان جنگ شادی هستند.

وی گروه موسیقی جنگ شادی را ارژنگ گیلک، تنظیم صدا تقی شهامت، طراح دکور معصومی، اجرای دکور سعید نیک‌باطن و تنظیم نور صحنه نیز جواد پروردگاری معرفی کرد.

نیما رهایی منشی صحنه جنگ خاطره‌ها را شادی نظرنیا معرفی کرد و یادآور شد: اشکان بازدار، مبین لاکانی و مسعود حیات‌جو خوانندگی جنگ شادی را به‌عهده دارند.

در ادامه نمایش طنز نیما رهایی در برنامه شبی با عبدی شبکه نسیم را ببینید :
chatنظرات شما

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اپلیکیشن کبریت کم خطر