menu
shuffle search add person
انصراف
cancel

شیرین طنز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

keyboard_double_arrow_left keyboard_double_arrow_right

پیشنهاد
شگفت انگیز

بزن بریم

بیخیال

کتاب مستطاب قمپز

گزیده اشعار محافل طنز قُمپز در مستطاب قُمپز منتشر شد

کتاب مستطاب قمپز گزیده اشعار ارائه شده در محفل طنزپردازان استان قم _قمپز_ توسط انتشارات سوره مهر منتشر و روانه بازار نشر شد.

به گزارش شیرین طنز، به نقل از روابط عمومی حوزه هنری استان قم، کتاب مستطاب قمپز گزیده اشعار ارائه شده در محفل طنزپردازان استان قم _ قمپز _ توسط انتشارات سوره مهر منتشر و روانه بازار نشر شد. این کتاب که در ۱۶۸ صفحه تنظیم شده و شامل اشعار برگزیده ۳۰ شاعر طنزپرداز قمی‌ست، توسط انتشارات سوره مهر گردآوری شده‌است.

در این کتاب اشعاری از ناصر فیض، عباس احمدی، مهدی پرنیان، محمد عابدینی و …. منتشر شده‌است. همچنین در هر بخش و پیش از اشعار هر یک از شاعران، صاحب اثر در متنی طنازانه به قلم عباس احمدی معرفی شده‌است. عباس احمدی مقد‌مه‌‌ی این کتاب با موضوع طنز و تعریف آن، طنز سالم و اصیل و دغدغه‌مند را گم‌شده‌ی جامعه ماشینی و دچار روزمرگی، دانسته‌است. کتاب مستطاب قمپز محصول دفتر طنز حوزه هنری قم است و سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری قم در انتشار آن مشارکت داشته‌است. این کتاب دومین مجموعه شعر طنز شاعران قم است، حوزه هنری قم پیش از این کتاب مجموعه اشعار «سوهان روح» را گردآوری و منتشر کرده بود.

chatنظرات شما

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اپلیکیشن کبریت کم خطر