menu
shuffle search add person
انصراف
cancel

شیرین طنز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

keyboard_double_arrow_left keyboard_double_arrow_right

پیشنهاد
شگفت انگیز

بزن بریم

بیخیال

شب شعر طنز در حلقه رندان

گزارش یکصد و بیستمین محفل طنز “در حلقه رندان”

یکصد و بیستمین برنامه «در حلقه رندان» یک شنبه ۲۸ دی ماه ۹۳ در تالار اندیشه حوزه هنری برگزار شد.

به گزارش شیرین طنز، به نقل از پایگاه خبری حوزه هنری، تازه‌ترین برنامه در حلقه رندان پس از ماه‌های محرم و صفر برگزار شد که با استقبال شرکت کنندگان در این برنامه طنز همراه بود.

سعید بیابانکی که اجرای این برنامه را بر عهده داشت، در ابتدا با محکوم کردن جسارت به ساحت مقدس حضرت محمد(ص) گفت: به سهم و به نوبه خودمان به رسول بزرگوار اسلام ادای احترام کرده و این حرکات سفیه و جهت‌دار را محکوم می‌کنیم.

این شاعر با بیان این که پیامبر ما پیامبر رحمت است، گفت: همه ما این داستان را شنیده‌ایم که کسی در مسیر پیامبر(ص) هر روز بر سر او سنگ می‌انداخت و یک روز که سنگ نینداخت و حضرت محمد(ص) بعد از پرس و جو فهمید که بیمار شده به دیدنش رفت. این پیامبر، پیامبر رحمت و مهربانی است.

در این برنامه در کنار طنزپردازان سرشناس، شاعران و نویسندگان جوان حوزه طنز هم حضور داشتند. مصطفی مشایخی، ناصر فیض، صابر قدیمی، مهدی فرج‌اللهی، فرامرز ریحان‌صفت، عباس ثمری، سعید طلایی، علیرضا لبش، عاطفه شریعت و … از جمله افرادی بودند که در این برنامه به شعرخوانی پرداختند.

گفتنی است، برنامه «در حلقه رندان» از برنامه‌های پرطرفدار دفتر طنز حوزه هنری است که بیش از ۹ سال است برگزار می‌شود. ایجاد فضایی فرهنگی برای ارائه آثار طنزآمیز، کشف و پرورش استعدادهای جوان در زمینه طنز و همچنین حمایت و هدایت طنزپردازان جوان در جهت ارتقای سطح دانش تخصصی طنز، از اهداف دفتر طنز در راه‌اندازی شب‌های شعر طنز «درحلقه رندان» بوده است. این برنامه در آخرین یک شنبه هر ماه برگزار می‌شود و ورود برای عموم علاقه مندان آزاد است.

chatنظرات شما

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اپلیکیشن کبریت کم خطر