menu
shuffle search add person
انصراف
cancel

شیرین طنز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

keyboard_double_arrow_left keyboard_double_arrow_right

پیشنهاد
شگفت انگیز

بزن بریم

بیخیال

گزارش پنجمین محفل طنز فلفل بچه در همدان

پنجمین محفل طنز فلفل بچه ۲۰ بهمن ۹۴ در دهه فجر انقلاب اسلامی در محل سالن اجتماعات اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان استان برگزار شد.
به گزارش شیرین طنز، استقبال دانش آموزان و حضور معاونت توسعه و برنامه ریزی برادران اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان کشور گرما بخش این محفل بود. مجری مراسم مانند برنامه های پیشین مرتضی جهانی مقدم شاعر و طنز پرداز نوجوان بود که در خلال برنامه به قرائت اشعار طنز می پرداخت.

پنجمین محفل فلفل بچه

در پنجمین محفل طنز فلفل بچه علاوه بر اجرای تئاتری توسط دانش آموزان آیتم حضور کاراکتر سیر اینبار با حضور پسر عموی او سیرابی به نقد طنازانه انتخابات پرداخت هر بار این کاراکتر طنز با صحبت ها و درگیری هایی که با مجری دارد لبه تند طنز را به سمتی نشانه می رود که اینبار با توجه به نزدیکی به زمان انتخابات مجلس این کاراکتر نمایشی، فرضا خود را کاندیدای نمایندگی مجلس معرفی کرد و به نقد رفتار های غلط تبلیغاتی پرداخت.

همچنین کلیپی طنز و نقدانه نیز که از تولیدات موفق فلفل بچه ای ها بود مانند همیشه مورد استقبال قرار گرفت. جناب آقای کاظمی کارشناس امور جوانان و سخنران فلفل بچه نیز پیرو مباحث قبلی خود مدیری، ایشان به طرح مبحث مهم نوجوانان و مسائل جنسی همچنین نقش تشکل های اجتماعی در کنترل غیره جنسی پرداختند.

همچنین به عنوان نمونه آقایان جواد کرمی و علی رحیمی از دانش آموزان مستعد اشعار طنزی را قرائت کردند. و در آخر مراسم تقدیر از دانش آموزان فعال انجام گرفت.

chatنظرات شما

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اپلیکیشن کبریت کم خطر