menu
shuffle search add person
انصراف
cancel

شیرین طنز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

keyboard_double_arrow_left keyboard_double_arrow_right

پیشنهاد
شگفت انگیز

بزن بریم

بیخیال

حوزه هنری

گزارش شب شعر حلقه طنازان در دیلم بوشهر

معاون فرهنگی حوزه هنری بوشهر گفت: جشنواره طنزوک و حلقه طنازان فرصت خوبی برای کشف استعدادهای هنری در استان بوشهر است.

به گزارش شیرین طنز، به نقل از خبرگزاری فارس از بوشهر، فرید میرشکار در نشست شب شعر حلقه طنازان که در سالن پیامبر اعظم (ص) دیلم برگزار شد، گفت: حوزه هنری وظیفه خود می‎داند تا در راستای حمایت از شاعران طنزپرداز سراسر استان جلسه و برنامه‌های مختلف را در شهرستان‌های استان برگزار کند.

معاون فرهنگی حوزه هنری بوشهر افزود: جشنواره طنزوک و حلقه طنازان فرصت خوبی است تا هنرمندان طنزپرداز آثار خود را ارائه و استعدادهای تازه کشف شود. وی اضافه کرد: دیلم پتانسیل خوبی در حوزه هنر دارد ولی چند سالی است که شاهد رکود فعالیت‌های هنری بوده‌ایم و امید است با حضور دشتی به عنوان رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی دیلم و حمایت فرماندار فرهنگ دوست، دیلم در سطح هنر استان بدرخشد.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی دیلم نیز گفت: شعر در همه حوزه‌های هنری تاثیرگذار است و همه هنرها از شعر تاثیر گرفته‌اند. عبدالصمد دشتی ادامه داد: هنرمند طنزپرداز جنبه‌های نامطلوب رفتار بشری، فسادهای اجتماعی و سیاسی یا حتی تفکرات فلسفی را به شیوه‌ای خنده‌دار به چالش می‌کشد و به نحوی طنزپرداز جراح جامعه است.

وی تصریح کرد: تا پایان سال برنامه‌‎های مختلفی در دستور کار داریم که جشنواره استانی شعر سنگار افتو که ویژه شعر محلی است یکی از این برنامه‌ها است. در ادامه مهدی جهانبخشان، حمید زارعی، اسماعیل رازبان، حسن حق‌پرست، غلامرضا عباسی، خیری خلیفه‌نژاد، محسن بوعلی و حمید مرادی آثار طنز خود را قرائت کردند.

chatنظرات شما

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اپلیکیشن کبریت کم خطر