menu
shuffle search add person
انصراف
cancel

شیرین طنز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

keyboard_double_arrow_left keyboard_double_arrow_right

پیشنهاد
شگفت انگیز

بزن بریم

بیخیال

رامبد جوان

گزارش حضور رامبد جوان در جمع پرشور دانشجویان دانشگاه کردستان

سنندج – رامبد جوان در جمع پرشور دانشجویان دانشگاه کردستان گفت: طنز همانند سایر حوزه ها در کشور ما نیز باید جدی گرفته شود.

به گزارش شیرین طنز، به نقل از خبرنگار مهر بعد از ظهر سه شنبه رامبد جوان بازیگر و طنزپرداز نامی ایران در تالار مولوی دانشگاه‌ کردستان میهمان جوانان این شهرستان شد.

در همان ابتدای برنامه‌ تمامی صندلی ها و فضاهای اطراف تالار مولوی مملو از جوانانی شد که‌ به‌ شوق دیدار با رامبد جوان به‌ این تالار آمده‌ بودند، به‌ گونه‌ ای که‌ دیگر کسی قادر به‌ رفت و آمد به‌ داخل تالار نبود.

در ابتدای مراسم مجری این برنامه‌ اعلام کرد: رامبد جوان جزء معدود هنرمندان کشور ماست که‌ هرگاه‌ استان ها و شهرستان ها از وی دعوت کنند، بی تردید به‌ این دعوت ها پاسخ مثبت می گوید، ما از وی درخواست کردیم تا امروز در میان جوانان کرد حضور یابد و ایشان با گشاده‌ روی قبول کردند.

در ادامه‌ این مراسم رامبد جوان به‌ سئوالات دانشجویان درباره‌ کار طنزپردازی پاسخ گفت.

وی درخصوص تفاوت مابین طنز با آثار جدی هنری گفت: طنز هم همچون مقولات دیگر باید جدی گرفته‌ شود و به مفاهیم بزرگ آن توجه شود، متن های کمیک با مشاوره‌های بزرگ و کوچک عمق پیدا می‌کند، بازیگران آن باید از بهترین‌ها انتخاب شود، برخی کار طنز را شوخی می‌گیرند و این کاملا نادرست است.

این طنزپرداز در ادامه‌ بر اهمیت اخلاق در کار ظنزپردازی تاکید کرد و گفت: من خود را فردی مؤدب و اخلاقی می‌دانم و از بی ادبی هم دوری می کنم، سعی کرده‌ام در کارهایم مقابل بد آموزی‌ ها به‌ ایستم، آنچه‌ که‌ در کار طنزپردازی مهم است این مسئله‌ است که‌ مرز توهین و بی‌ادبی با کار طنز در کجاست؟ اگر یک طنزپرداز موفق به‌ کشف این مرزها در جامعه‌ خویش شود، بی شک مردم از طنز وی استقبال خواهند کرد بی آنکه‌ احساس کنند که‌ به‌ آنها توهین شده‌ است.

در پایان مراسم رامبد جوان به‌ میان دانشجویان و جوانان حاضر در تالار مولوی حضور یافت تا با آنها عکس سلفی بگیرد، اما به‌ دلیل ازدحام و تقاضای فراوان برای سلفی گرفتن، انتظامات دانشگاه‌ کردستان مجبور به‌ گرفتن گوشی های جوانان حاضر در این برنامه‌ شدند.

رامبد جوان به‌ این مسئله‌ اعتراض کرد و خواستار آن شد تا مدیران بیشتر احساسات، عواطف و فضای دوران جوانی را درک کنند.

chatنظرات شما

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اپلیکیشن کبریت کم خطر