menu
shuffle search add person
انصراف
cancel

شیرین طنز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

keyboard_double_arrow_left keyboard_double_arrow_right

پیشنهاد
شگفت انگیز

بزن بریم

بیخیال

گزارش تصویری صدمین محفل طنز شکرخند را ببینید و بخندید

صدمین محفل ادبی شکرخند، با مدیریت و اجرای”رضا رفیع” و یکی دیگر از مجریان، ساعت ۱۶ روز شنبه، سوم بهمن، در فرهنگسرای ارسباران برگزار شد.
گزارش متنی – تصویری این محفل طنز را به نقل از کانال شکرخند و گزارشگری رضا رفیع در ادامه بخوانید و ببینید و بخندید و …

شکرخند (۱)

– عکس ماهواره امید از صدمین محفل شکرخند که در اولین شنبه بهمن ماه در فرهنگسرای ارسباران برگزار شد و با استقبال پر شعر و شور اهل طنز مواجه شد.

شکرخند (۲)

– نگاه از بالا به صدمین مجلس شکرخند. دومین عکس ارسالی از ماهواره امید. خوشحالیم که از بالاها نیز ما را زیر نظر دارند. نیفتند پایین خوب است!

شکرخند (۳)

– وارد صدمین شکرخند که شدم، یک نوری دیدم که از بالا به سمت من تابیدن گرفته بود. همه خیره مانده بودند و هیچکس مژه نمی زد. فهمیدم که متصل شدم!

شکرخند (۴)

– اغراق نمی کنم.از دور یک هاله نوری می دیدم که مرا تحت تابش قرار داده بود.تمام جمعیت حاضر به احترام من از جاشان بلند شده بودند. خیلی عجیب بود.

شکرخند (۵)

– به طرز عجیبی یک تاج گل در کنارم گذاشته بودند که سابقه نداشت. خیلی ذوقم گل کرد. مجری کنارم نیزکه همیشه خانم بود،این بار تغییر جنسیت داده بود!

شکرخند (۶)

– حس کردم که از ناحیه پشت سر(معروف به عقب) نیز تحت نظر قرار داریم و ما را مراقبت می کنند. جرات عقبگرد هم نبود که بفهمیم کی بود!

شکرخند (۷)

– ازدحام و اشتیاق برای شعرخوانی زیاد بود. به ناچار توی صف ایستاده بودند که تا تریبون خالی شد، خالی بندی شاعرانه را شروع کنند. حتی اشخاص مسن!

شکرخند (۸)

– شعرا باحال شده بودند. می آمدند پیش قوه مجریه، هم شماره می دادند،هم مشورت می کردند که باتوجه به ردصلاحیت های اخیر،چی بخونیم که ردصلاحیت نشیم؟

شکرخند (۹)

– طنازان از شدت شعف، بعضا برای ملت بوسه می فرستادند؛ که با توجه به کبرسن ایشان، به دیده اغماض نگریستبم و در آستانه انتخابات بلااشکال دیدیم.

شکرخند (۱۰)

– از ثمرات شکرخند، کشف چهره های جدید بوده. یکیش همین آقای ثمره ای که هم در کار فروش میوه است (ثمر) و هم شعرطنز. ملت هم حسابی ازش خوششان آمد.

شکرخند (۱۱)

– ملت همه شماره می گیرند، ما هم شماره می گیریم! آقای ثمری دائم التبسم، همچنان که شماره می داد، کماکان می خندید. خنده های مثمر ثمری دارد کلا!

شکرخند (۱۲)

– لبخندهای ثمری از نیمرخ!… چقدر بعضی آدمهای خوب و باصفا، وقتی در جمعی قرار می گیرند، نشاط آفرین اند. آفرین! شکرخند در هر صورت یعنی این!

شکرخند (۱۳)

اسماعیل امینی،از آن دسته دوستان است که آرام و علی الدوام و بامرام است.روزی که سنگ بنای شکرخند را گذاشتیم، آمد؛ الان هم به خاطر صد شمارگی اش.

شکرخند (۱۴)

دکتر امینی اگر از کتاب می خواند، مقتل خوانی نمی کند؛کتاب خودش است: دکتربازی!.. برای اینکه شبهه در صحت عرایض و اشعارش نباشد، لای کتاب باز کرده!

chatنظرات شما

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اپلیکیشن کبریت کم خطر