menu
shuffle search add person
انصراف
cancel

شیرین طنز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

keyboard_double_arrow_left keyboard_double_arrow_right

پیشنهاد
شگفت انگیز

بزن بریم

بیخیال

گزارش بیست و چهارمین محفل طنز قُمپُز با حضور جواد نوری

بیست و چهارمین محفل طنزپردازان استان قم با حضور جواد نوری طنزپرداز شناخته شده و اجرای عباس احمدی مسئول دفتر طنز حوزه هنری قم در سالن سوره این حوزه برگزار شد.

به گزارش شیرین طنز، به نقل از روابط عمومی حوزه هنری استان قم، عصر آخرین چهارشنبه فروردین ماه ۱۳۹۶، بیست و چهارمین محفل طنزپردازان استان قم با حضور جواد نوری طنزپرداز شناخته شده و اجرای عباس احمدی مسئول دفتر طنز حوزه هنری قم در سالن سوره این حوزه برگزار شد.

در این محفل سعید تارم، ساره حبیبی، سید مصطفی فاطمی، محمد حسن دارابی‌نیا، سید جواد یثربی، محمد مومن‌زاده، محمد حسین مهدویان، محمد حسین فیض اخلاقی، حسن رحمانی‌نکو، سید جواد میرصفی، علی اصغر شیری، سید جواد هاشمی و فاطمه زارع دهنوی آثار خود را برای حاضران خندان در سالن قرائت کردند.

آثار ارائه شده در قمپز بیست و چهارم اغلب موضوع اجتماعی، انتخاباتی و فرهنگ عامه داشت. در این میان جواد نوری و عباس احمدی به نقد آثار منثور و منظوم ارائه شده و قرائت اشعاری از آثار خود و دیگر طنزپردازان موفق کشور پرداختند.

در پایان و با رای حاضران نیز نثر سعید تارم که با گویش قمی نوشته شده‌بود به‌عنوان اثر برتر قمپز بیست و چهارم برگزیده شد تا مدال قمپز به گردن او آویخته شود.

chatنظرات شما

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اپلیکیشن کبریت کم خطر