menu
shuffle search add person
انصراف
cancel

شیرین طنز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

keyboard_double_arrow_left keyboard_double_arrow_right

پیشنهاد
شگفت انگیز

بزن بریم

بیخیال

شب شعر طنز در حلقه رندان

گزارش آخرین شب شعر طنز «در حلقه رندان» در سال ۹۳+تصاویر

صد و بیست و یکمین شب شعر طنز «در حلقه رندان» برگزار شد.

به گزارش شیرین طنز، به نقل از خبرنگار پایگاه خبری حوزه هنری، عصر یک شنبه ۲۶ بهمن ۹۳ تازه ترین شب شعر طنز «در حلقه رندان» که از برنامه های پرطرفدار حوزه هنری است، برگزار شد.

در این برنامه که سعید بیابانکی اجرای آن را بر عهده داشت، چهره های شناخته شده عرصه طنز و مشتاقان و طنزپردازان جوان حضور داشتند تا ساعاتی را با لبخند سپری کنند.

در این برنامه که آخرین «در حلقه رندان» سال ۹۳ محسوب می شود، نویسندگان و شاعران شناخته شده ای از جمله مصطفی مشایخی، فرامرز ریحان صفت، مهدی فرج اللهی، رضا احسان پور، علیرضا لبش ، مهدی استاد احمد، کوثر پاک سرشت، علی انسانی و … حضور داشتند و به شعرخوانی پرداختند.

شب شعر طنز در حلقه رندان

شب شعر طنز در حلقه رندان

از نکات مهم این شب شعر، نگاه انتقادی و طنز به موضوعات اجتماعی روز از جمله آلودگی هوای اهواز بود که در بعضی از صحبت ها و شعرهای شاعران طنزپرداز به چشم می خورد. به عنوان مثال، مهدی فرج اللهی شعرخوانی اش را این طور آغاز کرد: خاک بر سر شد هوا و خاک بر احوال ماست / خاک بر سر فحش نه، وضعیت آب و هواست. یادی از شاعر گرانقدر مرحوم مشفق کاشانی نیز از دیگر بخش های صد و بیست و یکمین شب شعر «در حلقه رندان» بود که در سالن اندیشه حوزه هنری برگزار شد.

گزارش تصویری

لطفاً طنزپردازانی که در این محفل حضور داشتند، این گزارش را تکمیل نمایند.

chatنظرات شما

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اپلیکیشن کبریت کم خطر