menu
shuffle search add person
انصراف
cancel

شیرین طنز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

keyboard_double_arrow_left keyboard_double_arrow_right

پیشنهاد
شگفت انگیز

بزن بریم

بیخیال

کم شدن فیلم های کمدی رمانتیک

برای اینکه از وضعیت فعلی پروژه‌های کمدی رومانتیک در هالیوود با خبر شوید، بهتر است به موردی که به تازگی برای “نانسی مه‌یرز” پیش آمده نگاهی بیندازیم. با وجود اینکه مدیر با ساخت فیلم‌هایی مثل آنچه زن‌ها می‌خواهند (2000)، باید چیزی در قبال‌اش بدهی(2003) و پیچیده است(2009) سابقه‌ی درخشانی در ژانر کمدی رومانتیک دارد اما در سپتامبر 2013 خبر آمد که تلاش‌های او برای ساخت فیلم کمدی رومانتیکی با موضوع ازدواجی سلطنتی به همکاری کمپانی سونی به هیچ نتیجه‌ای نرسیده است. حتی با اینکه فیلمنامه‌ی این پروژه را مایکل اچ.وبر و اسکات نویشتتر، نویسندگان فیلم تحسین‌شده‌ی 500روز سامر(مارک وب،2009) نوشته بودند، باز هم مه‌یرز نتوانست بازیگران مورد نظرش را جذب کند چون از قرار معلوم کمپانی سونی، مثل بسیاری از استودیوهای فیلمسازی، نسبت به اختصاص بودجه‌ای بالا به پروژه‌ای از جنس آثار معروف مه‌یرز دچار شک و تردید بسیار شده بود.

کمدی رمانتیک

به گفته‌ی لیندا آبست، تهیه کننده‌ای که فیلم‌هایی کلاسیکی مثل بی‌خواب در سیاتل(نورا افرون، 1993) و چگونه مردی را در 10روز از دست بدهیم(دونالد پتری، 2003) را در پرونده‌اش دارد:« استودیوهای فیلمسازی تمایلی به ساخت فیلم‌های کمدی رومانتیک ندارند.» جوی گورمن، تهیه کننده و مدیر تولید پیدا کردن دوستی برای آخر زمان (لورن اسکافاریا، 2012) هم با نظر او موافق است:

«دوره‌ی ملاقات زوج جذاب با هم مرده است. تنها فیلم‌های کمدی رومانتیکی که شانس بقا دارند آنهایی هستند که بسیار نوآورانه باشند.»

باشگاه خبرنگاران جوان

chatنظرات شما

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اپلیکیشن کبریت کم خطر