menu
shuffle search add person
انصراف
cancel

شیرین طنز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

keyboard_double_arrow_left keyboard_double_arrow_right

پیشنهاد
شگفت انگیز

بزن بریم

بیخیال

کمیک استریپ های طنز شهرام شفیعی در ماهنامه قلک

هجدهمین شماره ماهنامه قلک با کمیک استریپ قصه‌های من و بچه‌هام از اول دی‌ماه ۱۳۹۴ در کتابفروشی‌ها و کیوسک‌های مطبوعاتی عرضه شد.

به گزارش شیرین طنز، به نقل از همشهری آنلاین‌قصه‌های من و بچه‌هام یک کمیک استریپ طنز است که شهرام شفیعی هر ماه آن را برای خوانندگان قلک می‌نویسد و سام سلماسی آن را تصویرسازی می‌کند. سه اسب چوبی عنوان اولین قسمت این مجموعه اپیزودیک است که در هجدهمین شماره ماهنامه قلک منتشر شده است. قصه‌های من و بچه‌هام روایتگر اتفاقاتی از زبان پدر خانواده است که هر قسمت به همراه فرزندانش با چالش‌هایی مواجه می‌شوند و با همفکری هم، سعی در حل مسأله دارند.

فی‌فی مثل بستنی قیفی، عنوانی است که سیّدنوید سیّدعلی‌اکبر برای داستان مربوط به معرفی شغل مجسمه‌ساز در صفحه‌ داستان شغل‌ها انتخاب کرده است. فی‌فی نام دلفینی است که به کمک ززی مجسمه‌ساز می‌آید تا یک مجسمه شنی بسازند و در خلال داستان، کودکان با این شغل آشنا می‌شوند. سایر عناوین هجدهمین شماره قلک عبارتند از: من عینکم، مارماری، عصرانه‌ هزارپا، نون فیلی، شتر حسن چه جوره؟، بخون ببین چه خوبه، آدمه یا مجسمه؟، بابام کارمند بانکه، تلویزیون جنگلی و هدیه‌های شما.

ماهنامه قلک

کودکان می‌توانند در شماره هجدهم قلک به کمک بزرگ‌ترها، فایل صوتی قصه‌های من و بچه‌هام، فی‌فی مثل بستنی قیفی و شتر حسن چه‌جوره را از طریق نرم‌افزار واقعیت‌افزوده تا پایان دی‌ماه بشنوند.

قلک در شماره هجدهم خود نیز همانند شماره‌های پیشین، به ۳۰ نفر از آثار ارسالی برگزیده کودکان که مربوط به صفحات خلاقیت و کاردستی است، هدیه می‌دهد.

ناصر کشاورز، مریم هاشم‌پور، زهرا موسوی، علی‌اکبر زین‌العابدین، فاطمه بدری، طیبه شامانی و سعیده موسوی‌زاده دیگر نویسندگان و شاعران هجدهمین شماره قلک هستند.

ملیکا سعیدا، سارا خرامان، ستاره معتضدی، سارا طبیب‌زاده، هاله مؤدبیان، میثم موسوی، مهسا خلیلی‌پناه و سلمان طاهری، تصویرگران و نینا تقی‌زاده عکاس این شماره قلک بوده است.
صاحب‌امتیاز و مدیر مسؤول قلک، امیر لعلی است. علی‌اکبر زین‌العابدین، سردبیری و مهدیه صفایی‌نیا، مدیریت هنری این نشریه را برعهده دارند. حدیث لزرغلامی اشعار قلک را کارشناسی می‌کند و سیّدنوید سیّدعلی‌اکبر، کارشناس بخش داستان نشریه قلک هستند.

ماهنامه قلک اول هر ماه در ۳۶ صفحه رنگی گلاسه با قیمت ۵۰۰۰ تومان در کیوسک‌ها و برخی کتاب‌فروشی‌ها و شهرکتا‌ب‌ها توزیع می‌شود.

chatنظرات شما

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اپلیکیشن کبریت کم خطر