menu
shuffle search add person
انصراف
cancel

شیرین طنز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

keyboard_double_arrow_left keyboard_double_arrow_right

پیشنهاد
شگفت انگیز

بزن بریم

بیخیال

کمدی‌ترین فیلم جدی سال

منصور لشکری قوچانی در گفت‌وگو با خبرنگار سینمایی فارس با اشاره به آغاز اکران «خط ویژه» از امروز در سینمای تهران، گفت: «خط ویژه» به سرگروهی سینما آفریقا از امروز اکران خود را در 24 سینمای پایتخت آغاز و بسیار امیدوار هستیم تا رکورد فروش را جابجا کنیم.

* فیلم را زودتر اکران کردیم تا سرمایه‌ام برگردد

وی در خصوص دلیل اکران «خط ویژه» یک هفته زودتر از زمان اکران نوروزی، گفت: من تهیه‌کننده بخش خصوصی هستم و برای ساخت فیلم‌هایم از هیچ ارگانی کمک نمی‌‌گیرم و از سوی دیگر هزینه‌های تبلیغات بسیار بالا است به همین دلیل تصمیم گرفتیم یک هفته زودتر فیلم را اکران کنیم تا از این طریق با تبلیغات دهان به دهان و از طریق خود مخاطبان به فروش بیشتر فیلم کمک کنیم.

تهیه‌کننده «خط ویژه» همچنین در خصوص اصرار به اکران نوروزی این فیلم، گفت: من معتقدم اگر چند فیلم خوب کنار هم باشند نه تنها جلوی فروش هم نمی‌کنند بلکه به فروش هم کمک می‌کنند و از سوی دیگر به دلیل اینکه «خط ویژه» در بخش خصوصی تولید شده، ترجیح دادم تا هرچه سریعتر فیلم اکران شود و با بازگشت سرمایه‌ام بتوانم فیلم بعدی را شروع کنم.

فیلم خط ویژه

*«خط ویژه» کمدی‌ترین فیلم جدی سال است

لشکری قوچانی ادامه داد: تجربه ثابت کرده است که مردم در سال‌های اخیر همواره از اکران نوروزی استقبال کردند و با توجه به اینکه خط ویژه خط مفرحی است، کاملا با فضای عید نوروز همخوانی دارد و از سوی دیگر شعار کلیدی فیلم نیز کمدی‌ترین فیلم جدی سال است و امیدوارم مردم با استقبال خود کمدی‌ترین فیلم جدی سال را به پرفروش‌ترین فیلم تبدیل کنند.

* رسیدن به فروش 8 میلیاردی «اخراجی‌ها2» دست یافتنی است

این تهیه‌کننده سینما همچنین در پاسخ به این سؤال که چقدر امیدوار است که فیلمش رکورددار شود، گفت: رکورد فروش سینما با 8 میلیارد متعلق به «اخراجی‌ها 2» است اما به اعتقاد من این رقم به هیچ‌وجه دست‌نیافتنی نیست و با توجه به اینکه «خط ویژه» در ایام جشنواره فجر در 10 استان توانست فیلم برگزیده تماشاگران شود، می‌تواند با این پشتوانه به پرفروش‌ترین فیلم سال و حتی سینمای ایران تبدیل شود.

* توقع داریم ارگان‌ها و وزارتخانه‌ها با خرید بلیط از «خط ویژه» هم حمایت کنند

وی افزود: این فیلم در بخش خصوصی ساخته شده و به همین دلیل نیازمند حمایت رسانه است و امیدوارم رسانه‌ها با حمایت خود کاری کنند تا این فیلم دیده شود، ضمن آنکه بخش اعظمی از فروش «اخراجی‌ها» توسط ارگان‌های دولتی رقم خورد و ما هم توقع داریم ارگان‌ها و وزارتخانه‌ها با خرید

بلیط «خط ویژه» کمک کنند تا این فیلم مستقل نیز پرفروش شود.

* دوست داشتم تا آغاز اکران استانی با مشهد تبرکی برای فیلم باشد

تهیه‌کننده فیلم «خط ویژه» با بیان اینکه این فیلم کمدی‌ترین فیلم جدی سال است، گفت: می‌خواهیم با اکران این فیلم، رانت اکران را بشکنیم و سینماداران را مجبور به نمایش «خط ویژه» کنیم.
تهیه‌کننده فیلم «خط ویژه» همچنین با اشاره به آغاز اکران‌های استانی این فیلم با مشهد مقدس گفت: از دوشنبه آینده «خط ویژه» با اکران در سینما هویزه مشهد، اکران‌های استانی خود را آغاز می‌کند و دوست داشتم تا آغاز اکران استانی با مشهد تبرکی برای فیلم باشد.

*می‌خواهیم کاری کنیم تا رانت سینماداری شکسته شود

لشکری قوچانی تصریح کرد: طبق برنامه ریزی‌های انجام شده در تمامی استان‌های کشور فیلم را نمایش خواهیم داد و با توجه به استقبال مردم و مفرح بودن مضمون فیلم می‌خواهیم کاری کنیم تا رانت سینماداری شکسته شود و سینماداران خودشان مجبور به اکران «خط ویژه» در سینماهایشان شوند.

*هر هفته قرعه‌کشی اهدای جوایز در سینما آفریقا

وی همچنین با اعلام این خبر که هر هفته قرعه‌کشی اهدای جوایز در سینما آفریقا به عنوان سینمای سرگروه خط ویژه انجام خواهد شد، به فارس گفت: سینما آفریقا به عنوان سرگروه «خط ویژه» هر هفته جمعه‌ها قرعه‌کشی خواهد کرد و تمام کسانی که وارد سینما آفریقا می شوند از طریق برگه نظرخواهی در این قرعه‌کشی شرکت داده می‌شوند و روزهای جمعه به 20 نفر از مخاطبان فیلم در سینمای سرگروه جوایز مختلفی اهدا خواهد شد.

yjc

chatنظرات شما

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اپلیکیشن کبریت کم خطر