menu
shuffle search add person
انصراف
cancel

شیرین طنز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

keyboard_double_arrow_left keyboard_double_arrow_right

پیشنهاد
شگفت انگیز

بزن بریم

بیخیال

کسب جایزه دوم جشنواره کارتون خودرونما توسط کاریکاتوریست اصفهانی

مهناز یزدانی، هنرمند کاریکاتوریستی است که در عرصه کارتون موفقیت های بی شماری در عرصه ملی و بین المللی کسب کرده است. وی یکی از اعضای فعال خانه کاریکاتور حوزه هنری اصفهان است که موفق به کسب جایزه دوم جشنواره کارتون “خودرونما” شده است.

به گزارش شیرین طنز، به نقل از خبرگزاری ایمنا، مهناز یزدانی در خصوص این جایزه گفت: جشنواره کارتون خودرونما از سوی نشریه خودرونما در سه بخش عکس حرفه ای، عکس غیرحرفه ای و مردمی و بخش کاریکاتور برگزار شد که در بخش کاریکاتور از میان حدود ۴۰۰ اثر ارسال شده به دبیرخانه جشنواره، ۴۰ اثر به بخش مسابقه راه یافت و از این آثار نمایشگاهی در پردیس ملت تهران برگزار شد.

وی افزود: اثری که من به این جشنواره ارسال کردم عبارت از کاریکاتوری درباره موانع سرعت گیر در خیابان هاست که با هدف کاهش سرعت خودروها نصب شده اند، در صورتی که متاسفانه رانندگان نه تنها با رسیدن به این موانع از سرعتشان نمی کاهند، بلکه با سرعتی بیشتر از روی آنها عبور می کنند.

وی با بیان اینکه بررسی معضلات خوردوها در تعامل با عابران پیاده در شهر، موضوع جشنواره خودرونماست، گفت: در آثار عکس این جشنواره موضوعاتی مانند خودروهای ایرانی مورد بررسی قرار گرفت، اما در بخش کاریکاتور رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی مورد توجه بیشتر قرار گرفت.

گفتنی است، جایزه نفر نخست جشنواره خودرونما به محمود نظری، جایزه دوم به مهناز یزدانی و جایزه سوم به احسان گنجی تعلق گرفت.

chatنظرات شما

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اپلیکیشن کبریت کم خطر