menu
shuffle search add person
انصراف
cancel

شیرین طنز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

keyboard_double_arrow_left keyboard_double_arrow_right

پیشنهاد
شگفت انگیز

بزن بریم

بیخیال

علی رضا لبش

کتاب «کبریت کم خطر» در فرهنگسرای سرو بازخوانی می شود

تازه‌ترین تالیف علیرضا لبش در فرهنگسرای سرو برای مخاطبان بازخوانی می‌شود.

به گزارش شیرین طنز، به نقل از خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی فرهنگسرای سرو؛ در ششمین نشست نو نشر کتاب «کبریت کم خطر» با حضور اهالی فرهنگ و ادب در فرهنگ سرای سرو بازخوانی و نویسنده آن با مخاطبانش به گفتگو می نشیند.

کتاب «کبریت کم‌خطر»، شامل گزیده شعر طنز بعد از انقلاب است که به انتخاب علیرضا لبش، توسط سوره مهر به چاپ رسیده است. این کتاب حاصل سال‌ها مطالعه و بررسی نثر و داستان طنز است و نمونه‌های قابل تامل و شاخص داستان و نثر طنز که بعد از انقلاب اسلامی نوشته شده در این کتاب آمده است.

«کبریت کم‌خطر» برای پژوهشگران عرصه طنز، نویسندگان و هنرجویان طنز و هم چنین مخاطبان حرفه ای طنز و ادبیات بسیار مفید است و مخاطب می تواند با مطالعه این کتاب از سیر سی و شش ساله طنز در ایران آگاه شود.

نقد و بررسی کبریت کم خطر

مشخصه بارز این کتاب، بیوگرافی طنزآمیز همه طنزپردازان و کاریکاتورهای ویژه ای است که با تکنیک قلم فلزی و آب مرکب برای همه طنزپردازان کشیده شده و نمونه آثار سه نسل طنزپردازان کشور در کنار هم در این کتاب به نمایش درآمده است.

در این کتاب، بدون جهت‌گیری و پیش‌فرض، همه کسانی که در حوزه نثر و داستان طنز کار کرده اند گرد هم آمده اند و اگر به اسامی افراد توجه شود، می بینید که آدم هایی که هیچ‌گاه در دنیای حقیقی در یک قاب تصویر نمی توانید با هم ببینید در این کتاب آثارشان در کنار هم قرار گرفته است.

ناصر فیض، کامبیز درم بخش، علیرضا لبش و … در این برنامه به گفت و گو می پردازند و اجرا و کارشناسی این برنامه به عهده سعید بیابانکی است.

علاقه مندان برای حضور در این نشست می توانند ساعت ۱۸ روز سه شنبه ۲۶ مرداد ۹۴ به نشانی فرهنگ سرای سرو واقع در خیابان ولی عصر (عج)، ضلع شمالی پارک ساعی، کوی ساعی یکم مراجعه کنند.

***

اپلیکیشن کبریت کم خطر برای موبایل نیز منتشر شد، برای دانلود روی تصویر زیر کلیک کنید

bazar_logo

chatنظرات شما

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اپلیکیشن کبریت کم خطر