menu
shuffle search add person
انصراف
cancel

شیرین طنز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

keyboard_double_arrow_left keyboard_double_arrow_right

پیشنهاد
شگفت انگیز

بزن بریم

بیخیال

مازیار بیژنی

کتاب عصر تباهی رونمایی شد

به گزارش خبرنگار فرهنگی خبرگزاری تسنیم، رونمایی مجموعه هنری پژوهشی «عصر تباهی» مجموعه کاریکاتور، شنبه ۱۹ بهمن با حضور مولف اثر«مهدی امینی»، حجت الاسلام سعید فخرزاده مدیر دفتر تاریخ شفاهی حوزه هنری، مازیار بیژنی «کاریکاتوریست» و جمعی از علاقه‌مندان و هنرمندان در سالن امیرحسین فردی (اندیشه ۲) حوزه هنری برگزار شد.

مازیار بیژنی کاریکاتوریست درباره «عصر تباهی» اثر مهدی امینی تصریح کرد:

با توجه به اینکه قبل از چاپ کتاب از موضوع و اهداف آقای امینی باخبر بودم چند نکته را در مراسم رونمایی کتاب ایشان بیان می‌کنم. نکته‌ای که در این کتاب حائز اهمیت است بعد پژوهشی و تحقیقی کتاب است که این اثر را نسبت به دیگر کتاب‌های انقلابی متمایز می‌کند. زیرا بحث پژوهش و تحقیق تاریخ انقلاب با هنر آمیخته شده است. و این جنبه بسیار مهمی است که موضوع انقلاب با هنر طنز و کاریکاتور به نحو شایسته‌ای بیان شود.

این هنرمند کاریکاتوریست در ادامه افزود:

کتاب «عصر تباهی» بسیار هنرمندانه و ظریف به بحث تاریخی انقلاب پرداخته است و آن را با هنر درآمیخته است، که واقعا جای تقدیر دارد. امیدوارم در آینده از این دست آثار به وفور دیده شود و البته نهادهای متولی چاپ این آثار باشند.

بیژنی به تکنیکی بودن کتاب «عصر تباهی» اشاره کرد و گفت: تکنیک بالای این اثر باعث شده تا این کتاب نسبت به دیگر اثرها متمایز باشد.

مازیار بیژنی

وی افزود:

باید نهاد دولتی متولی این قضیه شود تا به هنرمندان کاریکاتوریست اجازه ورود به این موضوعات را بدهند تا هم دلگرمی برای هنرمندان جوان انقلابی و متعهد شود و هم بتوانیم هنر انقلاب خود را به جهانیان عرضه کنیم.

تسنیم

chatنظرات شما

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اپلیکیشن کبریت کم خطر