menu
shuffle search add person
انصراف
cancel

شیرین طنز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

keyboard_double_arrow_left keyboard_double_arrow_right

پیشنهاد
شگفت انگیز

بزن بریم

بیخیال

مرغ همسایه غاز است

کتاب طنز “مرغ همسایه غاز است” رونمایی می شود

کتاب «مرغ همسایه غاز است» از انتشارات چرخ و فلک همزمان با هفته کتاب رونمایی می‌شود.

به گزارش شیرین طنز، به نقل از خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی انجمن فرهنگی ناشران کتاب کودک و نوجوان، کتاب «مرغ همسایه غاز است» عنوان کتابیست که امسال به چاپ رسیده و در سالن همایش‌های انجمن فرهنگی ناشران کودک و نوجوان رونمایی می‌شود.

مرغ همسایه غاز است

«مرغ همسایه غاز است» سروده سعیده‌ موسوی‌زاده و با تصویرسازی فاطمه ابولی‌فرد عنوان کتاب دیگری از انتشارات چرخ وفلک است که در سالن همایش‌های انجمن فرهنگی ناشران کتاب کودک و نوجوان رونمایی خواهد شد. این کتاب، شعر طنز فارسی‌ است که با وجود آمادگی در سال ۱۳۹۴ امسال توانسته فرصت نشر و چاپ را از آن خود کند.

ویراستاری این کتاب را مریم بحرانی انجام داده و انیس علی‌آبادی مدیر هنری، مسعود یزدان‌مهر بوده و در چاپخانه کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان به چاپ رسیده است. همچین تعداد صفحات این کتاب‌ ۳۲ صفحه بوده و با چاپ سیاه و سفید و با شمارگان ۱۱۰۰ نسخه منتشر شده است. هرنسخه از این کتاب‌ به قیمت ۴۰۰۰ تومان به فروش می‌رسد.

هفته کتاب امسال از ۲۴ آبان تا یکم آذر در کشور برگزار خواهد شد و انجمن فرهنگی ناشران کتاب کودک و نوجوان ایران در این هفته برنامه‌های متنوعی را اجرا خواهد کرد.
زهره نیلی

chatنظرات شما

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اپلیکیشن کبریت کم خطر