menu
shuffle search add person
انصراف
cancel

شیرین طنز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

keyboard_double_arrow_left keyboard_double_arrow_right

پیشنهاد
شگفت انگیز

بزن بریم

بیخیال

کتاب طنز “رد شدگان” با موضوع قوانین عبور و مرور منتشر شد

دبیر کمیته فرهنگ شهروندی گفت: کتاب رد شدگان به مناسبت هفته ایمنی درعبور و مرور منتشر شد.

به گزارش شیرین طنز، به نقل از گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان ، محمد حسین مردانی ضمن اعلام این خبر گفت : کتاب طنز”رد شدگان”به مسئله فرهنگ سازی در به موضوع قوانین عبور و مرور ایمن عابران پیاده می پردازد و به سفارس کمیته فرهنگ شهروندی شهرداری اصفهان و با طراحی و نگارش محسن ایزدی آمده چاپ گردیده است. قالب کتاب به صورت کاریکاتور و کمیک استریپ و متن این کتاب طنز داستانی است.

وی افزود: انتشار این کتاب توسط انتشارات سازمان رفاهی تفریحی شهرداری اصفهان و همکاری نشر سفیدسار با تیراژ 20000 نسخه در حال انجام است و پس از پایان مراحل نهایی چاپ در بین عموم مردم به رایگان توزیع می گردد.

کاریکاتور عبور و مرور

مردانی ادامه داد:استفاده از خط عابر پیاده، توجه به چراغ راهنمایی به ویژه چراغ عابر پیاده، عدم استفاده از پوشش تیره در شب، عدم عبور از میان گارد ریل و میان بزرگراه وعدم استفاده ار تلفن همراه در هنگام عبور از خیابان از جمله موضوعات این مجموعه می باشد.

مردانی در مورد هفته عبور و مرور ایمن گفت:سعی بر آن است در این هفته مردم در اجرای برنامه ها مشارکت داشته باشند.انجمن ها، سازمان های مردم نهاد، انجمن های فیلم سازی و دیگر نهادهای مردمی فعالان این هفته در زمینه فرهنگ سازی بوده اند و سعی کمیته فرهنگ شهروندی و سازمان رفاهی تفریحی در همراه و کمک به اجرای طرح های مردمی است.

chatنظرات شما

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اپلیکیشن کبریت کم خطر