menu
shuffle search add person
انصراف
cancel

شیرین طنز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

keyboard_double_arrow_left keyboard_double_arrow_right

پیشنهاد
شگفت انگیز

بزن بریم

بیخیال

کتاب طنز «اکون آبادی‌ ها» در هفتمین سه شنبه ی طنز بررسی می شود

نشست نقد و بررسی کتاب «اکون آبادی‌ها» اثر پوریا عالمی در سرای اهل قلم برگزار خواهد شد.

به گزارش شیرین طنز، به نقل از خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا)، در هفتمین نشست از سلسله نشست‌های «سه‌شنبه‌های کتاب طنز» که با همت موسسه خانه کتاب در سرای اهل قلم برگزار می‌شود، کتاب «اکون آبادی‌ها» اثر پوریا عالمی نقد و بررسی خواهد شد.

کتاب پوریا عالمی، با عنوان «اکون آبادی‌ها» توسط انتشارات گاندو منتشر شده و جلد اول از یک سه‌گانه است. داستان این کتاب به شما می‌گوید که کار اقتصاد دنیا واقعاً چطور به اینجا کشید. در کتاب «اکون آبادی‌ها»، دست طبیعت کاری کرده که همه تک محصولی بودند و نسل درنسل در خانه باغ‌هایشان تنها یک محصول تولید می‌کردند و فقط وفقط هم از همان می‌خوردند. مثلاً سیب محور، موز محور، بادمجان محور و هلو محور. در این جامعه همه فقط محصول خودشان را می‌خوردند، تا اینکه یک روز دست برقضا یک نفر در اکون‌آباد میوه باغ دیگری را می‌خورد و بخور‌بخور شروع می‌شود. سنگ بنای بیشتر تئوری‌های اقتصادی و… در اکون آباد گذاشته می‌شود و کلی هم میانبرهای توسعه و پیشرفت را اکون آبادی‌ها برای اولین بار تجربه می‌کنند. شاید باورتان نشود اما گلدکوئست، پول، بانک، اختلاس، کوپن و حتی روشنفکری، محصول اکون آبادی‌هاست.

این نشست از ساعت ۱۶ تا ۱۸ روز سه‌شنبه (۱۰ اسفندماه) با حضور فریدون مجلسی، حسام‌الدین مقامی‌کیا، منیژه حکمت و پوریا عالمی، نویسنده اثر برگزار خواهد شد.

علاقه‌مندان می‌توانند برای شرکت در این برنامه در زمان یاد شده به سرای اهل قلم، واقع در خیابان انقلاب، خیابان برادران مظفر (صبا) جنوبی، کوچه نصیر، پلاک ۲ مراجعه کنند.

سلسله نشست‌های «سه‌شنبه‌های کتاب طنز» تا پایان سال جاری در روزهای سه‌شنبه در سرای اهل قلم برگزار می‌شود.

chatنظرات شما

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اپلیکیشن کبریت کم خطر