menu
shuffle search add person
انصراف
cancel

شیرین طنز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

keyboard_double_arrow_left keyboard_double_arrow_right

پیشنهاد
شگفت انگیز

بزن بریم

بیخیال

محسن سوهانی

کتاب «خداوند پیتزا دوست ندارد» نوشته محسن سوهانی راهی بازار شد

کتاب «خداوند پیتزا دوست ندارد» نوشته محسن سوهانی توسط نشر رواق هنر ماندگار منتشر و راهی بازار شد.
به گزارش شیرین طنز، مجری «هفت» با نامی عجیب کتاب خود را روانه بازار میکندبه گزارش خبرنگار حوزه ادبیات گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ کتاب «خداوند پیتزا دوست ندارد» نوشته محسن سوهانی به تازگی توسط نشر رواق هنر ماندگار منتشر و راهی کتابفروشی‌ها شده است.

انتشارات رواق هنر ماندگار زیر نظر موسسه “هنر ماندگار” که فیلم های سینمایی “شیار ۱۴۳” و “اشیاء از آنچه در آینه می‌بینید به شما نزدیک‌ترند” را تولید کرده، نشر این کتاب را برعهده گرفته است .

شایان ذکر است موسسه فرهنگی “هنرماندگار” به مدیریت ابوذر پور محمدی در سال ۱۳۹۱ تاسیس شد.

محسن سوهانی متولد ۱۳۶۵ در تهران متولد شد و در ۹ سالگی فعالیت مطبوعاتی خود را با چاپ مقالات طنز در ماهنامه ی خورجین شروع و در ۱۲ سالگی مجموعه داستانی “جوان و نیایش” را تالیف کرد.

محسن سوهانی

نویسندگی برای رادیو ، همکاری با نشریات مختلف، کسب رتبه در جشنواره های متعدد ادبی، مدیرمسئولی و سردبیری نشریات موج نو و خردنامه روشنان ، عضو هیات تحریریه ی نشریه ی آینه (نشریه ی داخلی انجمن مستندسازان) و نشریه تخصصی فیلم کوتاه از سوابق فرهنگی و مطبوعاتی وی می باشد.

سوهانی که مدیر هنری شبکه جهانی سحر است، اولین فعالیت جدی خود را در ۱۴ سالگی تجریه کرد و مستند “کهنه های همیشه نو ” را ساخت و بیش از ده فیم کوتاه و بلند مستند و داستانی را نیز تولید کرد.

او که جوان ترین عضو پیوسته ی انجمن مستند سازان سینمای ایران می باشد، فعالیت در زمینه های کارگردانی؛ تهیه کنندگی، پژوهش ، فیلم نامه نویسی و مدیریت تولید در پروژه های داخلی و بین المللی….. موسس و مدیر موسسه فرهنگی هنری سها … عضو هیات اجرایی جشن سینمای مستند و کمیته برگزاری یازدهمین جشن سینمای ایران، عضو هیات داوران مجله تخصصی فیلم کوتاه در بیست و ششمین جشنواره بین المللی فیلم کوتاه تهران را نیز در کارنامه ی هنری خود دارد.

کتاب “خداوند پیتزا دوست ندارد” این نویسنده که اثری اجتماعی است، با ۳ فصل به چاپ رسیده است. در قسمتی از آن می خوانیم:

انگار همه ی دنیا با هم دست به یکی کرده اند که هر طور شده کلکم را بکنند . من الدنگ هم هر چه قدر دست و پا می زنم بیشتر توی نکبت فرو می روم .

خفقان …

خفقان دارد نفسم را بند می آورد . بد جوری احساس بی کسی و تنهایی می کنم. آن قدر که حس می کنم حتی یک پرس چلو کباب کوبیده هم از من خوشبخت تر است و بیشتر ارج و قرب دارد.

انگار دیگر در این وانفسای زندگی هیچکس برایم باقی نمانده .

این کتاب با ۹۶ صفحه، شمارگان پانصد نسخه و قیمت ۸۵ هزار ریال منتشر شده است.

chatنظرات شما

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اپلیکیشن کبریت کم خطر