menu
shuffle search add person
انصراف
cancel

شیرین طنز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

keyboard_double_arrow_left keyboard_double_arrow_right

پیشنهاد
شگفت انگیز

بزن بریم

بیخیال

جمیله مزدستان نویسنده

کتابهای طنز “آقا پری” و “رحمت دراکولا”

نشر آموت امسال با ۲۸ عنوان کتاب‌ چاپ اول و ۳۷ اثر تجدید چاپ به نمایشگاه کتاب رفت که با استقبال چشمگیر مخاطبان، چاپ تعدادی از این کتاب‌ها به اتمام رسید.
نشر آموت امسال هم با استقبال خوب مخاطبان رمان ایرانی و خارجی مواجه شد به طوری که یوسف علیخانی از «برکت شدن» برخی کتاب​هایش در ۱۰ روز نمایشگاه خبر داد.در زیر دو کتاب طنز از نشر آموت را معرفی خواهیم کرد. «برکت شدن» عبارتی است که او برای اتمام یک چاپ کتاب به کار می​برد.
مجموعه داستان طنز «آقا پری» نوشته جمیله مزدستان نیز که با چاپ سوم وارد نمایشگاه کتاب شد، در میان استقبال مخاطبان خود، تمام شد. این مجموعه داستان طنزآمیز، شامل ۱۲ داستان کوتاه است که اغلب آن‌ها محور اجتماعی دارند؛ در این آثار به مسایل متنوع جامعه امروز و مسایل زنان و جوانان در قالب داستانی پرداخته شده که مسایل روزمره جامعه امروز ایران و نگاه به مسایل زنان محور اغلب داستان‌های این کتاب است. موضوعات داستان‌های این کتاب هیچ وابستگی محتوایی به یکدیگر ندارند و هر کدام به طور خاص به مساله‌ای اجتماعی و انسانی در نسبت با مشکلاتی که انسان امروز با آن مواجه است، نگاهی طنزگونه دارند.

کتاب طنز رحمت دراکولا

«رحمت دراکولا» عنوان مجموعه داستان کوتاه طنز، نوشته جمیله مُزدسِتان است که متشکل از ۱۰ داستان کوتاه طنز است و اغلب موضوعات آن‌ها مسائل و معضلات اجتماعی، دغدغه‌ها و مشکلات انسان‌ها در جامعه معاصر، بروکراسی اداری، قوانین دست و پاگیر شهری، مدگرایی و آسیب‌های اجتماعی و فرهنگی در سال‌های اخیر است.

«رحمت دراکولا»، یکی از داستان‌های این مجموعه، داستان مرد ساده‌دلی است که به گونه‌ای به دام بروکراسی‌های اداری می‌افتد، تا حدی که شخصیت قبلی او زایل می‌شود و آدم‌ها از او هراس پیدا می‌کنند.

chatنظرات شما

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اپلیکیشن کبریت کم خطر