menu
shuffle search add person
انصراف
cancel

شیرین طنز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

keyboard_double_arrow_left keyboard_double_arrow_right

پیشنهاد
شگفت انگیز

بزن بریم

بیخیال

کامبیز درمبخش 1

کامبیز درم بخش : وضع مالی هنرمندان در ایران چندان جالب نیست

کامبیز درمبخش برگزاری برنامه‌هایی مانند «تولد ماه» را مؤثر ارزیابی کرد و خواستار در اختیار قرار دادن مکانی برای فعالیت هنرمندان شد.

به گزارش شیرین طنز، به نقل از رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، کامبیز درمبخش هنرمند پیشکسوت کاریکاتور با اشاره به برگزاری ویژه‌برنامه «تولدماه» گفت: هنرمندان به دلیل مشغله‌های کاری خیلی کم همدیگر را می‌بینند و با هم نشست و برخاست می‌کنند. چنین برنامه‌هایی باعث می‌شود که بیشتر هم را ببینند. این یک اتفاق خوب است و جا دارد نهادها و سازمان‌های دیگر هم به آن توجه کنند. اینکه یادی از هنرمندان می‌شود باعث تشویق آنها و تاثیر در روحیه‌شان می‌شود و باعث می‌شود نادیده گرفته نشوند.

کیک تولد کامبیز درم بخش

درمبخش ادامه داد: همه می‌دانیم که وضع مالی هنرمندان غیر از یک تعداد محدود در ایران چندان جالب نیست. بسیاری از آن‌ها حتی یک آتلیه برای فعالیت ندارند. در صورتی که بسیاری مراکز فرهنگی زیر نظر شهرداری تهران وجود دارد که فضای خالی هم دارند. در اختیار قرار دادن مکانی به هنرمندان می‌تواند از دغدغه آنها برای کار و فعالیت کم کند. بسیاری از هنرمندان مجبورند در خانه‌هایی کوچک کار کنند. در صورتی که داشتن جایی برای کار باعث عرضه بهتر آثار ایشان می‌شود.

chatنظرات شما

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اپلیکیشن کبریت کم خطر