menu
shuffle search add person
انصراف
cancel

شیرین طنز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

keyboard_double_arrow_left keyboard_double_arrow_right

پیشنهاد
شگفت انگیز

بزن بریم

بیخیال

کارگاه طنزنویسی «طنازی در شب یلدا» در رشت برگزار می‌شود

مسئول سازمان فضای مجازی سراج گیلان گفت: دفتر استانی سازمان فضای مجازی سراج در گیلان کارگاه آموزشی طنز نویسی را با عنوان طنّازی در شب یلدا برگزار می کند.

به گزارش شیرین طنز، سجاد ستوده،‌مسئول سازمان فضای مجازی سراج گیلان در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از رشت با بیان اینکه کارگاه طنزنویسی با عنوان «طنازی» در رشت برگزار می‌شود،‌ اظهار کرد: در این کارگاه آموزشی که برای اولین بار از سوی دفتر استانی سازمان سراج در گیلان برگزار می‌شود، استاد محمدرضا شهبازی، مدیر مسئول باشگاه طنز انقلاب اسلامی (سایت طنز راه راه) و مدیر کانال طنزیم به ارائه موارد و سرفصل های منتخب آموزشی این دوره که در ۳۰ آذر و یک دی ماه سال جاری در رشت برگزار می‌شود، می پردازد.

وی افزود: علاقه مندان برای کسب اطلاعات بیشتر و ثبت نام می توانند تا ۲۳آذر به سایت elmamouz.ir مراجعه یا با شماره تلفن ۰۹۱۱۸۴۰۰۲۵۵ تماس حاصل نمایند.

مسئول سازمان فضای مجازی سراج گیلان با بیان اینکه تعداد محدودی از ثبت نام کنندگان پس از طی فرایند ثبت نام و مصاحبه، برای حضور در این دوره دعوت می‌شود،‌ افزود: افرادی که موفق به گذراندن این دوره شوند مدرک حضور در دوره اهداء خواهد شد.

ستوده با بیان اینکه افرادی که دوره را با موفقیت بگذرانند در دوره های طنزنویسی تکمیلی که به شکل مجازی برگزار می‌شود، حضور خواهند یافت و فرایند آموزش را ادامه می دهند؛ گفت: در ماه های آینده دوره ها و کارگاه های حضوری تکمیلی نیز برای این افراد در استان برگزار می‌شود.

مسئول سازمان فضای مجازی سراج گیلان تصریح کرد: تولیدات طنز حاضرین در دوره با هماهنگی‌های به عمل آمده در برخی از سایت ها و کانال های استانی و کشوری منتشر و باز نشر خواهد شد.

ستوده خاطرنشان کرد: دوره آموزشی طنز نویسی در راستای برگزاری دوره های آموزشی ارتقاء سطح توانمندی فعالان فضای مجازی استان برگزار می شود که در این راستا و طی برنامه تنظیمی دوره های مختلف دیگری همچون برنامه های آموزشی ویژه شبکه های اجتماعی، طراحی و تدوین، نویسندگی، خبرنگاری حرفه ای، بازی سازی، برنامه نویسی و … نیز در روزها و هفته های آتی برگزار خواهد شد.

chatنظرات شما

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اپلیکیشن کبریت کم خطر