menu
shuffle search add person
انصراف
cancel

شیرین طنز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

keyboard_double_arrow_left keyboard_double_arrow_right

پیشنهاد
شگفت انگیز

بزن بریم

بیخیال

آرش فروغی-ترامپ

کارگاه آموزشی “رویا‌های پوچ ترامپ” در کرمانشاه برگزار می شود

کارگاه آموزشی “رویا‌های پوچ ترامپ” در روز سیزدهم آبان همزمان با سالروز تسخیر لانه جاسوسی در نگارستان سوره حوزه هنری کرمانشاه برگزار می‌شود.
به گزارش شیرین طنز، به نقل از خبرگزاری صدا و سیما مرکزکرمانشاه؛ خانه کارتون حوزه هنری انقلاب اسلامی استان کرمانشاه با همکاری خانه کاریکاتور حوزه کارتونیست‌های کرمانشاه و کردستان «رویا‌های پوچ ترامپ» را بر هم می‌زنندهنری استان کردستان ورک شاپ و کارگاه آموزشی “رویا‌های پوچ ترامپ” را در روز سیزدهم آبان همزمان با سالروز تسخیر لانه جاسوسی توسط دانشجویان پیرو خط امام (ره)، تبعید حضرت امام خمینی (ره) به ترکیه و روز دانش آموز در نگارستان سوره حوزه هنری کرمانشاه برگزار می‌کند.
امین مرادی رئیس حوزه هنری کرمانشاه در این باره گفت: این ورک شاپ جهت تعامل هرچه بیشتر هنرمندان دو استان و با هدف مقابله‌ی نرم با هجمه‌های دشمنان و به منظور بیان خطرات استکبار برای جهان با زبان بین المللی هنر برنامه ریزی شده است.
مرادی در ادامه تصریح کرد: در این برنامه‌ی یک روزه، هنرمندان به موضوعاتی تحت عنوان: رویا‌های پوچ ترامپ، دموکراسی آمریکایی، حقوق بشر آمریکایی، نقش مرزبانان و سبزقامتان سپاه پاسداران در محافظت از مرز‌های جمهوری اسلامی و امنیت پایدار کشور و منطقه در آثار خود می‌پردازند.
رئیس حوزه هنری استان کرمانشاه خاطرنشان کرد: در پایان بر اساس نظر هیئت داوران به نفرات اول تا سوم و ۲ اثر برگزیده، جوایزی اهداء خواهد شد.
وی اظهار امیدواری کرد: آثار هنرمندان شرکت کننده پس از اهداء جوایز به نفرات برتر به صورت نمایشگاه گروهی در معرض دید علاقمندان قرار خواهد گرفت.
از علاقمندان به این رشته هنری دعوت می‌شود جهت شرکت در این کارگاه در ۱۱ آبانماه سالجاری جهت ثبت نام به خانه کاریکاتور حوزه هنری استان کرمانشاه مراجعه نمایند.

chatنظرات شما

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اپلیکیشن کبریت کم خطر