menu
shuffle search add person
انصراف
cancel

شیرین طنز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

keyboard_double_arrow_left keyboard_double_arrow_right

پیشنهاد
شگفت انگیز

بزن بریم

بیخیال

دکتر عبدالرضا قیصری

کارگاه‌های تخصصی طنزنویسی در استان فارس برگزار می‌شود

رئیس انجمن طنز حوزه هنری استان فارس از برگزاری کارگاه‌های تخصصی طنزنویسی در این استان خبر داد و گفت: نخستین کارگاه پایان دی ماه برگزار می‌شود.

عبدالرضا قیصری در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در شیراز، با اشاره به فعالیت این انجمن در یک سال گذشته اظهار داشت: کارگاه‌های تخصصی طنزنویسی با هدف آموزش طنز به صورت ماهیانه در استان فارس برگزار می‌شود و هدف شناسایی استعدادها در زمینه طنز و تربیت آنها است.

وی با بیان اینکه عموم کسانی که در این زمینه علاقه یا استعداد دارند، می‌توانند در کارگاه‌های آموزشی شرکت کنند، گفت: این کارگاه‌ها از اصول و تعاریف طنز شروع می‌شود و به شگردهای طنزنویسی و موضوعات طنز معاصر می‌پردازد.

رئیس انجمن طنز حوزه هنری استان فارس افزود: هدف از راه‌اندازی انجمن طنز کشف استعدادها، مخاطب‌یابی و ارتقاء سطح شناخت و توقع مخاطب از طنز فاخر و همراهی و تعامل طنز مکتوب با سایر گونه‌های طنز همچون طنز نمایشی، کاریکاتور، فیلم، انیمیشن، استندآپ کمدی و غیره است.

قیصری با اشاره به برگزاری محفل‌های خندیشه بیان کرد: محفل طنز خندیشه ترکیبی از خنده و اندیشه است و از جمله برنامه‌های محوری انجمن طنز استان فارس است که به صورت عمومی برگزار می‌شود و شامل خوانش طنز، اجرای نمایش طنز، اجرای استنداپ کمدی، معرفی طنزپردازان جهانی و مسابقه طنزپردازان حاضر است.

وی از راه‌اندازی انجمن طنز و محفل خندیشه در شهرستان‌های استان فارس خبر داد و عنوان کرد: برنامه شهرستان‌ها قطعی است اما هنوز به صورت کامل مشخص نشده است.

انتهای پیام/

chatنظرات شما

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اپلیکیشن کبریت کم خطر