menu
shuffle search add person
انصراف
cancel

شیرین طنز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

keyboard_double_arrow_left keyboard_double_arrow_right

پیشنهاد
شگفت انگیز

بزن بریم

بیخیال

رزم حسینی-LIMEIRA

کارتونیست کرمانی، منتخب جشنواره طنز و کارتون LIMEIRA برزیل شد

اثر محمدصالح رزم حسینی، کارتونیست موفق کرمانی در سیزدهمین جشنواره بین المللی طنز و کارتون LIMEIRA برزیل، حائز رتبه شد.

به گزارش شیرین طنز، به نقل از روابط عمومی حوزه هنری استان کرمان، محمدصالح رزم‌ حسینی هنرمند جوان و موفق کرمانی رتبه برتر سیزدهمین جشنواره بین المللی طنز و کارتون LIMEIRA برزیل را به خود اختصاص داد.

این مسابقه‌ی بین‌المللی با موضوع دونالد ترامپ، نفرات منتخب و برتر خود را اعلام کرد که در این میان، آثاری از محمدصالح رزم‌حسینی، فخرالدین دوست‌محمد، اسماعیل بابایی، حمید صوفی، فرامرز کشتکار، معصومه رحیمی، علی شفیعی، عماد صالحی، رضا متین و جلال پیرمرزآباد و آرمن همونانگان از ایران نیز دیده می‌شود.

گفتنی است؛ محمدصالح رزم‌حسینی، متولد ۱۳۵۸ کرمان و شاغل در روابط عمومی مس سرچشمه است که تاکنون در جشنواره‌های متعدد ملی و بین‌المللی موفق به دریافت جایزه شده یا آثارش در کتاب جشنواره‌های داخلی و خارجی منجمله کتابی تحت عنوان صالح‌تون شامل گزیده آثار او منتشر شده است.

رزم‌حسینی تاکنون، در جشنواره‌های مطرح ایتالیا، چین، کرواسی، کره جنوبی، روسیه و ترکیه شرکت داشته و رتبه‌های برتر را صاحب شده و هم‌چنین دیپلم‌های افتخار متعددی در جشنواره‌های بین‌المللی کارتون از جمله جشنواره‌های کره جنوبی، اوکراین، کرواسی، بلغارستان و ده‌ها کشور دیگر کسب کرده است.

chatنظرات شما

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اپلیکیشن کبریت کم خطر