menu
shuffle search add person
انصراف
cancel

شیرین طنز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

keyboard_double_arrow_left keyboard_double_arrow_right

پیشنهاد
شگفت انگیز

بزن بریم

بیخیال

رادیو صبا

چگونه موج رادیوی خود را روی طنز تنظیم کنیم؟

شبکه های مختلف رادیویی در روزهای هفته با برنامه های طنز گوناگونی شنوندگان را به خود می خوانند.

به گزارش شیرین طنز، به نقل از گروه فرهنگی ایرنا، به نقل از روابط عمومی معاونت صدا، شبکه های رادیویی از شبکه صبا به عنوان شبکه اصلی طنز تا رادیو ورزش و سلامت در روزهای هفته با تولید و پخش برنامه های طنز لحظات مفرحی را برای شنوندگان فراهم می کنند.

رادیو صبا لبخند

***شبکه رادیویی صبا (تخصصی حوزه طنز) با طول موج FM ردیف ۵،۱۰۵ مگاهرتز؛
برنامه های شبکه رادیویی صبا شامل من و صبا یهویی شنبه تا چهارشنبه ساعت ۱۱:۴۵، شکوفه های لبخند، شنبه، دوشنبه، چهارشنبه، جمعه ساعت ۱۵:۰۰با محور طنز، مسابقه و موسیقی، لطیفه ،آهنگ، مسابقه نمایش و مشاعره است.
در ضمن برنامه های صباهنگ یکشنبه، سه شنبه، پنجشنبه، جمعه ساعت ۱۰:۰۰ با موضوعاتی از قبیل طنزآهنگ، لطیفه، شوخی با خوانندگان و خبرهای حوزه موسیقی، مسابقه و کشف استعدادها در حوزه خوانندگی، خبر۲۳۰ هر روز به صورت متغیر با محور شوخی با خبرها، یادم تو را فراموش هر روز ساعت ۱۱:۱۵ با موضوعاتی چون طنز کهن و بررسی آن، شکر پنیر جمعه ساعت۹:۰ با محورهایی همچون جنگ طنز رادیویی شامل آیتم های متنوع نمایشی و طنز آهنگ های شنیدنی، کارت قرمز یکشنبه، سه شنبه، پنجشنبه به صورت متغیر با محورهایی مانند حواشی رفتارهای ورزشی و اجتماعی، اصول و رفتارهای شهروندی، سه کنج هر روز ساعت۶:۳۰ با محورهای طنز مانند باز آفرینی ضرب المثل و حکایات ایرانی، باشگاه صبا شنبه تا پنجشنبه ساعت۸:۳۰ با موضوعاتی مانند مسابقه زنده پیامکی پخش می شوند.
این شبکه همچنین برنامه های دو نیم صبا شنبه تا چهارشنبه ساعت ۹:۰۰شامل محورهای طنز و لطیفه، صبامک هر روز ساعت ۷:۰۰ مجموعه طنز با طرح و پاسخگویی پیامک های مخاطبان در قالب شعر و شوخی، شناسایی خواسته های آنان، دور دنیا در ۱۵ دقیقه شنبه تا چهارشنبه ساعت ۱۱:۰۰ برنامه طنز روایی نمایشی با مضمون یکی از مناطق گردشگری ایران و جهان، قند پارسی هر روز ساعت ۶:۱۰ حکایات شیرین زبان فارسی، نسخه خط خطی جمعه ساعت۸:۳۰ طنز با موضوعات اجتماعی و آیتم نمایشی و آهنگ را دارد. زنگ صبا شنبه تا پنجشنبه ساعت۶:۴۵ راه های شاد زیستن و موفقیت در زندگی، ارتباط والدین با فرزندان، ترغیب شنوندگان به برقراری ارتباطات سالم، طنز و منز شنبه تا چهارشنبه ۱۴:۱۵برگردان رمان های طنز برتر جهان به یک رمان رادیویی، مشاعره شنبه، دوشنبه، چهارشنبه ساعت ۱۴:۰۰ با موضوع مشاعره طنز. زیر چتر لبخند هر روز در خلال برنامه ها پخش می شود؛ برنامه ای شاد برای اوقات فراغت مخاطبان، چهل تیکه یکشنبه، سه شنبه، پنجشنبه ساعت ۷:۳۰ برنامه ای با آیتم های متنوع موسیقی و فیلم. نیم صبا شنبه، دوشنبه، چهارشنبه ساعت ۱۴:۳۰با محورهایی مانند خاطرات دوران طنز نویس در مطبوعات و صدا و سیما و قبل از انقلاب و بعد ازانقلاب، معرفی طنز پردازان ایران، سیر طنز در ادب پارسی و لبخند خوبان هر روز ساعت۱۱:۵۰روایت و خاطرات دفاع مقدس نیز از برنامه های شبکه رادیویی صباست.

***شبکه رادیویی تهران با طول موج FM ردیف ۹۴ مگاهرتز؛
برنامه رادیو ها روشن جمعه ها ساعت ۱۶:۰۰ ایجاد حس نوستالژی در مقایسه رسوم خانوادهای گذشته، برنامه ۰۲۱ هر روز به جز جمعه ها ساعت ۱۷:۳۰طنز و مسابقه تعاملی عصر گاهی با رویکرد شادی آفرین، گردونه پنج شنبه ها ساعت ۹:۰۰ با محور خانواده درباره اخلاق و سبک زندگی، در قالب نمایش های کوتاه پیام های اخلاقی و آموزشی را با زبان طنز بیان می کند، هتل مامان، نقل و نقل و مطبخ بی بی کبوتر و…. از آیتم های طنز این برنامه است و به همین راحتی شنبه تا چهارشنبه ساعت ۹:۰۰ تشکیل کمپینی با موضوعات روز پخش می شود.

***شبکه رادیو ورزش طول موج: FM ردیف ۹۲ مگاهرتز؛
برنامه نقطه سرخط جمعه ها ساعت ۸:۳۰با محور هایی مانند نمایش، طنز جوان و پیرمرد و خواستگاری، دندانپزشکی، شوخی با مطبوعات، برنامه صبح و زندگی هر روز غیر از جمعه ساعت۷:۰۵ با آیتم های طنز از قبیل سلامت اجتماعی، برنامه رسانه و سلامت جمعه ها ساعت ۱۵:۰۰ انتظار مخاطبان از برنامه های طنز صدا و سیما و عصرتون سلامت پنچشنبه ها ۱۷:۰۰قطعه نمایشی درآیتم دوکلوم حرف حساب از شبکه رادیو ورزش از جمله برنامه های طنز این شبکه اند.

برنامه رادیویی طنز سبقت آزاد رادیو جوان

***شبکه رادیویی جوان طول موج FM ردیف ۸۸ مگاهرتز؛
برنامه راهکار شنبه تا چهارشنبه ساعت ۲۰:۳۰ برنامه ای طنز در حوزه اجتماعی و اقتصادی است که با نگاهی طنز و انتقادی به بررسی یک مشکل و معضل می پردازد و با وجود نگاه طنز و سرگرمی در برنامه، در نهایت راهکاری برای موضوع برنامه ارائه می دهد.
برنامه لنگ ظهر شنبه تا چهارشنبه ساعت۱۴:۰۰ طنز و تفریحی در خصوص اوقات فراغت است. جمعه من روزهای جمعه ساعت ۹:۳۰ برنامه ای ویژه صبح روز های جمعه به موضوعات اجتماعی و فرهنگی و گاه ورزشی طنز می پردازد. برنامه توپ پنجشنبه و جمعه ساعت ۱۹:۰۰ که جنگ ورزشی که به بررسی اتفاقات ورزشی روز می پردازد. برنامه پیشخان عصر شنبه تا چهارشنبه ساعت ۱۹:۰۰جنگ عصرگاهی با موضوعات متنوع و با نگاهی انتقادی و طنز خبر های روز را در حوزه اجتماعی، سلامت و بهداشت، محیط زیست، و خبرهای ورزشی بررسی می کند و در نهایت راهکار و شیوه صحیح رفتار و یا تفکر در آن حوزه را یاد آور می شود، برنامه های شبکه رادیویی جوان هستند.

***شبکه رادیویی ایران با طول موج FM ردیف ۹۰ مگاهرتز؛
برنامه هیاهو برای هیچ شنبه و دوشنبه ساعت ۲۱:۴۵ در قالب نمایش مروری زندگی امپراطورها و پادشاهان ایران و جهان و جنگ ها را با دستمایه طنز مرور می کند؛ یک سبد لبخند پنج شنبه ها ساعت ۱۹ امکانات تفریحی را معرفی می کند؛ چهارخونه جمعه ها ساعت ۱۷:۰۰برنامه شاد و طنز به اتفاقات مهم هفته در حوزه سیاسی و ورزشی می پردازد و با آنها و به شایعات دنیای مجازی اشاره می کند، برنامه کوی نشاط پنجشنبه ها ساعت ۹:۰۰ماجرای کوچه ای است که افراد مختلفی در آن زندگی می کنند و هر کدام تیپ و شخصیت خاصی دارند که در هر بخش از برنامه فرد یا افرادی به اجرای قطعات نمایشی کوتاه می پردازند. دوخت و دوز شنبه تا پنجشنبه ساعت ۱۴:۴۵برنامه ایست با رویکرد طنز و سرگرمی که از مشکلات علمی و اقتصادی در قالب طنز انتقاد می کند. در ضمن برنامه ایرانشهر شنبه تا چهارشنبه ساعت۱۷:۱۰مجله عصرگاهی با بخش های متنوع در حوزه های اجتماعی، علمی، فرهنگی، سیاسی، دفاع مقدس و طنز است که به رسم برنامه های تعاملی با طرح موضوعی جذاب و سرگرم کننده شنونده را ترغیب می کند تا در برنامه حضور فعال داشته باشد.

***رادیو سلامت
پشت پلک صبح هر روزساعت۰:۳۰ قطعه نمایشی با موضوع داستان دوران سالمندی به زبان طنز دارد، برنامه رنگین کمان هر روز غیر از جمعه ساعت ۶:۴۰آیتم لطیفه ها را دارد.
علاقه مندان علاوه بر دریافت برنامه ها از طریق گیرنده های رادیو، سایت شبکه ها همچنین گیرنده های دیجیتال، می توانند از طریق پایگاه اطلاع رسانی WWW.IRANSEDA.IR اپلیکیشن رادیو را روی تلفن های همراه خود نصب کرده و از طریق آن شنونده تمام برنامه های شبکه های رادیویی معاونت صدای سازمان صداوسیما باشند.

chatنظرات شما

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اپلیکیشن کبریت کم خطر