menu
shuffle search add person
انصراف
cancel

شیرین طنز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

keyboard_double_arrow_left keyboard_double_arrow_right

پیشنهاد
شگفت انگیز

بزن بریم

بیخیال

رضا رفیع 1

چون ماه ربیع آید نوبت به رفیع آید!

رضا رفیع نویسنده و طنز پرداز کشور با انتشار متنی، اینستاگرام خود را به روز کرد.
به گزارش شیرین طنز، به نقل از خبرنگار حوزه هنرمندان در فضای مجازی گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ رضا رفیع نویسنده، طنز پرداز، روزنامه نگار و مجری تلویزیون در اینستاگرام خود نوشت:

“ربیع می آید و رفیع می آید، ایام عزاداری تمام شد و بشارت باد بر همگان که بهار ماههای قمری، ماه ربیع از افق طالع شد. ماه شادی مسلمانان و اهل بیت (علیهم السلام). ماه قشنگی که بهترین پیامبر خدا، رسول مهربانی و عشق و لبخند، در این ماه به زمین و زمان هدیه شد. ستاره ای بدرخشید و ماه مجلس شد.
مدتهاست که پس از یکبار حضورم در برنامه بامدادی “حالا خورشید”؛ آقای رضا رشیدپور از سر محبت و مهربانی، از من دعوت کردند تا عضو ثابت این برنامه باشم. اما من گفتم که فعلا (آن موقع) متعهد به عزیز ارجمندم حاج امیر خرمشاهی در برنامه روز آمد شبکه پنج هستم. تا آن که حدود یک ماه پیش، این برنامه روز آمد، بنا به دلایلی که پیشتر گفته آمد، متوقف شد و من نیز بر روی آنتن اعلام کردم که تا ایشان برنگردند، بنده نیز بساط پا تو کفش اخبارم را جمع می کنم و می روم. و رفتم. قند پهلو هم که فعلا به امان خدا رها شده و مدیریتی نیست تا پاسخگوی تقاضای مردم و علاقه مندانش باشد.

رضا رفیع 1

عالیجناب رشیدپور، دوست می داشت که از دو هفته پیش به برنامه اش بروم؛ اما به شوخی گفتم که: چون ماه ربیع آید نوبت به رفیع آید!
و دو سه روز پیش زنگ زد و گفت: بفرما، ماه ربیع هم آمد! فلذا، با کسب اجازه از محضر دوست و سرور ارجمندم حاج امیرخرمشاهی عزیز که در حق حقیر همواره محبت داشتند و پس از استراحت و بازگشت قوی ترشان با برنامه ای مثل همیشه جذاب و هدفمند به تلویزیون، باز هم کمافی السابق در خدمتشان خواهم بود و در عقد اخوّت و مودّت با ایشان؛ و ایضاً با کسب اجازه از دوست صمیمی و خوبم امیر قمیشی نازنین، تهیه کننده برنامه خوبم قندپهلو، که از اولش تا آخرش با هم بودیم و خواهیم بود (و الان سرگرم و بگذار بگویم گرفتار و مبتلای “چشم شب روشن”شبکه چهار سیماست)؛ علی العجاله دعوت رضاجان رشیدپور را بی پاسخ نمی گذارم و به “حالا خورشید”ش می روم. از همین صبح پنجشنبه، اول ماه ربیع رفیع!…. حالا خورشید، حالا ما!
حالا این که ترکیب دو تا رضای رشید و رفیع، در عمل چه از کار در خواهد آمد؛ باید عجله نکرد و نشست و دید.خوشحالم که ارتباطم با مخاطبان قطع نمی شود و فعلا تا آن برنامه های دیگرم (که شرح داده شد) بیایند؛ از این طریق در خدمت خواهم بود و باز لبخند را هدیه خواهم کرد به خانه های دل شما. و باز مثل همیشه دنبال خنده گرفتن نیستم. آرزومند ایجاد تبسم همراه با تفکر هستم. و از همین نکته هم مخالفان رشد و حرکت جامعه می ترسند. حالا خورشید شبکه سه سیما، هر روز صبح ساعت ۷ و نیم شروع می شود.(راستی، از همه موریانه هایی که در یک ماه گذشته در پی تخریب ما بودند، تشکر می کنم.).”

chatنظرات شما

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اپلیکیشن کبریت کم خطر