menu
shuffle search add person
انصراف
cancel

شیرین طنز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

keyboard_double_arrow_left keyboard_double_arrow_right

پیشنهاد
شگفت انگیز

بزن بریم

بیخیال

چهار شگفت انگیز

مایکل بی جردن برای بازی در نقش جانی استورم در نسخه جدید و احیا شده مجموعه فیلم ابرقهرمانانه و کمیک استریپی «چهارشگفت انگیز» انتخاب شد.

به گزارش خبرگزاری فارس، منابع نزدیک به فیلم می گویند تهیه کنندگان آن قرارداد همکاری با جردن را امضا کرده اند. ولی این موضوع از سوی کمپانی فوکس قرن بیستم تائید نشده است.

نقش جانی استورم را در نسخه اصلی این مجموعه فیلم کریس ایوانز بازی کرد. او ابرقهرمانی است که در مواقع خطر، می تواند تبدیل به یک موجود آتش گرفته شود و از خودش آتش خلق کند.

جاش ترانک امر کارگردانی قسمت جدید این اکشن ابرقهرمانانه و کمیک استریپی را به عهده دارد. تماشاگران سینما او را به خاطر کارگردانی اکشن تلخ و پرفروش «وقایع‌نگاری» می‌شناسند.

این فیلم‌ساز جوان، «چهار شگفت‌انگیز» جدید صنعت سینما را بر اساس فیلم‌نامه‌ای از مارک فراست و دان پاین کارگردانی خواهد کرد.

کلید فیلم‌برداری این فیلم سی و یکم مارس (حدود 2 ماه دیگر) زده می‌شود و کار انتخاب بازیگران اصلی آن تمام نشده است.

چهار شگفت انگیر

در حالی که تهیه‌کنندگان فیلم در کمپانی فوکس قرن بیستم می‌گویند تا یک ماه دیگر اسامی بازیگران به اطلاع رسانه‌های گروهی می‌رسد، ولی اهل فن می‌گویند بعید می‌دانند چنین اتفاقی بیفتد.

به گفته اهل فن، هنوز هیچ یک از چهار بازیگر اصلی فیلم انتخاب و معرفی نشده‌اند و در چنین مدت کوتاهی هم، انجام چنین کاری غیرممکن به نظر می‌رسد.

به همین دلیل است که تحلیل‌گران سینمایی عقیده دارند کار فیلمبرداری نسخه جدید «چهار شگفت‌انگیز» تا زودتر از ماه ژوئن شروع نخواهد شد.

بحث درباره زمان شروع کار فیلمبرداری نسخه احیا شده این اکشن ابرقهرمانانه و کمیک استریپی در شرایطی است، که تاریخ نوزدهم ژوئن سال 2015 به عنوان زمان نمایش عمومی آن تعیین شده است.

به نوشته سایت اینترنتی پروداکشن ویکلی، نسخه تازه «چهار شگفت‌انگیز» به معرفی دوباره چهار ابرقهرمان قصه خود می‌پردازد و ماجراجویی‌های تازه‌ای (که تفاوت زیادی با قسمت‌های قبلی این مجموعه فیلم دارد) برایشان رقم می‌زند.

قصه فیلم درباره چهار دوست دانشمند است که بر اتفاقی، صاحب قدرت های فراطبیعی شده و به صورت ابرقهرمان در می‌ایند.

آن‌ها از قدرت‌های جدید خود برای مقابله و مبارزه با موجودات پرقدرتی استفاده می‌کنند که قصد صدمه زدن به کره زمین و ساکنان آن را دارند.

نسخه اصلی فیلم در سال 2005 توسط تیم استوری کارگردانی شد. کریس ایوانز، جسیکا آلبا، مایکل چیلکیس و جان گرافود در نقش 4 ابر قهرمان قصه بازی کردند.

فروش 155 میلیون دلاری فیلم در آمریکای شمالی، راه را برای تولید قسمت دوم در سال 2007 فراهم کرد. ولی این فیلم توانست موفقیت قسمت اول را تکرار کند و 131 میلیون دلار در جدول گیشه نمایش سینماهای آمریکا و کانادا فروش کرد.

مایکل بی جردن هم اکنون کمدی «آن لحظه احمقانه» را روی پرده سینماها دارد. این فیلم طی سه هفته نمایش عمومی در آمریکای شمالی به فروشی 21 میلیون دلاری دست پیدا کرده است.

فارس

chatنظرات شما

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اپلیکیشن کبریت کم خطر