menu
shuffle search add person
انصراف
cancel

شیرین طنز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

keyboard_double_arrow_left keyboard_double_arrow_right

پیشنهاد
شگفت انگیز

بزن بریم

بیخیال

چهارمین جشنواره تئاتر طنز ققنوس

چهارمین جشنواره تئاتر طنز ققنوس برگزار می گردد

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی میناب از برگزاری جشنواره تئاتر طنز ققنوس برای چهارمین سال متوالی در این شهرستان خبر داد.

به گزارش شیرین طنز، به نقل از خبرنگار مهر، رضا اوژند سه شنبه شب در جمع فعالان رسانه ای در میناب با اشاره به توانمندی های هنری در میناب، اظهار داشت: هنر تئاتر در میناب پویا و بالنده و دارای جایگاه ویژه ای است.

وی توانمندی هنرمندان مینابی به ویژه فعالان حوزه هنر نمایشی و تئاتر را قابل تحسین دانست و گفت: حضور گروه های نمایشی میناب در جشنواره های مختلف ملی و منطقه ای گواه بر توانایی هنرمندان در میناب است. مجموعه فرهنگ و ارشاد اسلامی با بهره گیری از همه ظرفیت‌ها به دنبال جلب رضایت‌مندی هنرمندان پرتلاش میناب است.

وی در ادامه از هنر نمایش به عنوان یکی از کاربردی ترین هنرها نام برد و افزود: هنر نمایش و تئاتر زبان گویایی دارد و دارای ویژگی های خاصی است که با ذهن و فکر مردم به گونه زیبایی ارتباط برقرار می کند.

این مسئول اضافه کرد: طنز یکی از شاخه های تئاتر است که از دیرباز به عنوان یکی از محبوب‌ترین و پرمخاطب‌ترین مدل‌های ارائه تولیدات هنری جایگاه ویژه‌ای بین مردم دارد.

چهارمین جشنواره تئاتر طنز ققنوس

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی میناب در ادامه با تشریح اهمیت و جایگاه هنر نمایش در پیگیری مطالبات جامعه، اظهار داشت: مهمترین مشکلات، معضلات و آسیب های جامعه را می توان از پنجره هنرهای نمایشی مورد بازخورد مردم در جامعه قرار داد.

وی با بیان این که جشنواره تئاتر طنز ققنوس یک رویداد ارزشمند هنری در میناب است، افزود: این جشنواره توانسته هر ساله با تولید آثار فاخر گام بلندی در راستای جذب مخاطب بردارد.

اوژند گفت:چهارمین جشنواره تئاتر طنز ققنوس با موضوع آزاد، معضلات اجتماعی شامل آسیب های ماهواره، اعتیاد، ازدواج جوانان و طلاق از ۲۷ اردیبهشت ماه به مدت دو روز در میناب برگزار می شود.

وی افزود: بحران آب و خسارات وارد شده به دشت و جلگه میناب نیز جزو بخش ویژه این جشنواره است.

دبیر اجرایی جشنواره تئاتر طنز ققنوس نیز در این نشست ضمن تقدیر از تلاش های اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی هرمزگان، گفت: چهارمین جشنواره تئاتر طنز ققنوس به همت اداره فرهنگ و ارشاد و اسلامی میناب و انجمن نمایش این شهرستان برگزار می شود.

حبیب الله ناصری هدف از برگزاری جشنواره تئاتر طنز ققنوس را گرامیداشت میلاد حضرت علی اکبر (ع) و روز جوان ذکر کرد و گفت: شناسایی استعدادهای هنری و کشف هنرمندان ناشناخته از دیگر اهداف این جشنواره است.

وی با بیان این که تا کنون ۲۵ اثر از محلات مختلف میناب به دبیرخانه جشنواره ارسال شده است، افزود: کار بازبینی آثار روزهای ۱۶ و ۱۷ اردیبهشت توسط سه داور صورت می گیرد انجام و نتایج ۱۹ اردیبشهت ماه به گروه ها اعلام می شود.

chatنظرات شما

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اپلیکیشن کبریت کم خطر