menu
shuffle search add person
انصراف
cancel

شیرین طنز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

keyboard_double_arrow_left keyboard_double_arrow_right

پیشنهاد
شگفت انگیز

بزن بریم

بیخیال

آرش فروغی

چاپ آثار آرش فروغی در مجله تخصصی کارتون و کاریکاتور فرانسه

کاریکاتوریست مطرح لرستانی از چاپ مجموعه آثار کاریکاتور خود در مجله تخصصی کارتون و کاریکاتور ANTHOLOGY کشور فرانسه خبر داد.

به گزارش شیرین طنز، به نقل از خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛ آرش فروغی کاریکاتوریست لرستانی گفت: جایزه سوم جشنواره آمازون برزیل و جایزه ویژه humo deva رومانی ۲۰۱۷ بوده و به همت حوزه هنری و انتشارات سوره کتاب مجموعه آثار من به نام ریفورم به چاپ رسیده است.

وی افزود: چاپ مجموعه آثار کاریکاتور من در مجله تخصصی کارتون و کاریکاتور ANTHOLOGY کشور فرانسه صورت گرفته؛ در این مجله هر هفته یک هنرمند شاخص و فعال بین‌المللی معرفی می‌شود که در شماره نوامبر این مجله آثار من منتشر شد.

این کاریکاتوریست لرستانی تصریح کرد: مجله تخصصی کارتون و کاریکاتور کشور فرانسه به زبان فرانسوی است که در تیراژ بالا و به‌صورت فصل‌نامه منتشر می‌شود و در هر شماره به معرفی یکی از هنرمندان برجسته رشته کاریکاتور می‌پردازد که در شماره جدیدش آثار من را منتشر کرد که البته من تنها کاریکاتوریست ایرانی هستم که کارهایش در این مجله چاپ‌شده است.

وی با اشاره به اینکه این مجله در کشورهای اروپایی توزیع می‌شود اما به‌صورت متمرکز در خود فرانسه توزیع می‌شود، عنوان کرد: تعداد آثارم به همراه کارهای سفارشی که برای مطبوعات و خبرگزاری‌ها انجام دادم بیش از ۲۰۰ اثر است.

انتهای پیام/م

chatنظرات شما

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اپلیکیشن کبریت کم خطر