menu
shuffle search add person
انصراف
cancel

شیرین طنز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

keyboard_double_arrow_left keyboard_double_arrow_right

پیشنهاد
شگفت انگیز

بزن بریم

بیخیال

نمایش و تئاتر طنز

پیش تولید فیلم سینمایی طنز “آبجی”

مرجان اشرفی‌زاده کارگردان سینما، “آبجی” را برای جشنواره سی و دوم فجر می‌سازد.
به گزارش شیرین طنز، مرجان اشرفی‌زاده کارگردان فیلم سینمایی “آبجی” در خصوص دریافت پروانه ساخت فیلمش به باشگاه خبرنگاران، گفت: پروانه ساخت فیلم سینمایی “آبجی” را به تازگی دریافت کردم و در حال حاضر مشغول آماده‌سازی پیش تولید کار هستم.

وی افزود: فیلمنامه “آبجی” را به اتفاق علی تقی‌پور، ناهید طباطبایی،‌ علی‌اصغر و (کارگاه قلم) نوشتم و این اثر یک ملودرام خانوادگی از سطح متوسط جامعه است و نگاه انسانی به مقوله خانواده با رگه‌هایی تقدیرگرایی دارد. وی افزود: در این فیلم غم و شادی در کنار هم هستند و رگه‌های طنز در دل آن جای گرفته و لحظات شادی را برای مخاطبان رقم می‌زند.

وی در خصوص طنزمایه “آبجی” اظهار داشت: این فیلم، فیلمی با رگه‌های طنز است و فضاهای غم و شادی را در کنار هم برای مخاطبان به تصویر می‌کشد. اشرفی‌زاده در خصوص ارائه اثر به جشنواره فیلم فجر بیان کرد: این فیلم را برای جشنواره سی و دوم فیلم فجر آماده کردم و به زودی این کار را کلید خواهم زد.

وی در پایان در مورد آثار دیگر خود خاطرنشان کرد: آثار دیگری چون “بانو سمبوک” برای شبکه یک، “منهای من” (وزن بودن) برای شبکه چهار را آماده ساخت دارم، که در صورت مهیا شدن شرایط ساخت آنها را کلید خواهم زد و فیلم دیگری را با نام “ظهر روز سوم” که البته اسم آن هنوز تثبیت نشده را هم آماده ساخت دارم که قول تأمین بودجه آن را به من دادند که اگر شرایط مهیا شود شروع به تولید می‌کنم و در غیر این صورت ساخت “آبجی” ارجحیت بیشتری برایم دارد.

مرجان اشرفی زاده در یک نگاه :

وی متولد سال ۱۳۶۰ در شهر تهران و دارای مدرک کارشناسی ارشد ادبیات نمایشی از دانشکده سینما و تئاتر دانشگاه هنر است. اشرفی زاده فعالیت هنری خود را از سال ۱۳۷۹ آغاز کرده و طی این سال ها، بیش از ۲۰ فیلم کوتاه و مستند را کارگردانی نموده و جوایزی هم از جشنواره های مختلف دریافت کرده است.

از جمله آثار وی می توان به فیلم های: جادوگر،‌ کائوس، فصل هفتم،‌ سکوت پس از نجوا، آن بالا کنار جاده، در زیرزمین خانه زنی است، گذر از پنجره های مه آلود، دو خط موازی در جایی به هم می رسند، یده و خوندش، شیدونه، موشها، آبی عمیق، مرغ دریایی، از منهای یک، جای خالی کسی که نیست،‌ تله فیلم «قفل یعنی کلید» (به تهیه کنندگی رسول صدرعاملی) و فیلم «جنوزام» اشاره کرد.

وی مؤسس «کارگاه قلم» به منظور نگارش فیلمنامه است که تاکنون چندین فیلمنامه در این کارگاه به رشته تحریر درآمده و توسط کارگردانان و تهیه کنندگان نام آشنایی چون: محمدحسین حقیقی، فرزاد مؤتمن، عباس رافعی، مرتضی رزاق کریمی و … وارد پروسۀ تولید شده است.

http://www.defc.ir/fa

chatنظرات شما

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اپلیکیشن کبریت کم خطر