menu
shuffle search add person
انصراف
cancel

شیرین طنز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

keyboard_double_arrow_left keyboard_double_arrow_right

پیشنهاد
شگفت انگیز

بزن بریم

بیخیال

پیشرفت طنز طی سه دهه گذشته

مسئول واحد هنرهای نمایشی حوزه هنری قم گفت: پرداختن به طنز فاخر از اهداف طنزپردازان کشور است و در طول 2، سه دهه گذشته کارهای خوبی در حیطه طنز انجام شد.

به گزارش خبرنگار مهر، سید محمدجواد شرافت ظهر چهارشنبه در مصاحبه مطبوعاتی که در حوزه هنری استان قم برگزار شد، اظهار داشت: کار فرهنگی زمان زیادی نیاز دارد و خارج کردن طنز از حالت زیرزمینی به آسانی و کامل صورت نمی گیرد و پرداختن به طنز فاخر از اهداف طنزپردازان کشور است و در طول 2، سه دهه گذشته کارهای خوبی در حیطه طنز انجام شد.

وی بیان داشت: استفاده از ظرفیت طنز در روزنامه در رسمی شدن طنز برکت زیادی داشته است. طنز می‌‌تواند در خدمت دین قرار گیرد و معضلات ضد دینی را نقد کند و اگر این نگاه به طنز صورت گیرد می‌شود معادل نسبت به طنز را تغییر داد.

سید محمد جواد شرافت

برگزاری سه دوره طنز در حوزه هنری قم

مسئول واحد هنرهای نمایشی حوزه هنری قم عنوان کرد: تاکنون سه دوره طنز در حوزه هنری قم برگزار شده و موجب شده طنزپردازان در ارائه اثر طنز خود مصمم تر شود و در دوره قبل 200 شاعر طنزپرداز شرکت کرده بودند.

شرافت تصریح کرد: کار فرهنگی زمان زیادی نیاز دارد و خارج کردن طنز از حالت زیرزمینی به آسانی و کامل صورت نمی گیرد. پرداختن به طنز فاخر از اهداف طنزپردازان کشور است و در طول 2، سه دههه گذشته کارهای خوبی در حیطه طنز انجام شد.

وی یادآور شد: طی 10 سال اخیر کارهای بسیار خوبی در حیطه طنز اتفاق افتاد و دیدار طنزپردازان با رهبر معظم انقلاب اسلامی و برگزاری برنامه های تلویزیونی بسیار تاثیرگذار بوده است.

مهر

chatنظرات شما

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اپلیکیشن کبریت کم خطر