menu
shuffle search add person
انصراف
cancel

شیرین طنز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

keyboard_double_arrow_left keyboard_double_arrow_right

پیشنهاد
شگفت انگیز

بزن بریم

بیخیال

پژمان جمشیدی

پژمان جمشیدی چگونه بازیگر شد؟

جمشیدی گفت: بعد از بازی من در سریال «پژمان»، به نوعی دیگر در جامعه دیده شدم. این بار به جای پیشنهاد از سوی باشگاه های فوتبال، کارگردانان مختلفی برای بازی در فیلم هایشان به من پیشنهاد بازی می دادند، اما من از هر ۲۰ پیشنهادی که به من می شد، ۱۸ پیشنهاد را رد می کردم.
پژمان جمشیدی بازیکن سابق فوتبال و بازیگر این روزهای تلویزیون و تئاتر با بیان این مطلب که فیلم سینمایی «پژمان» در مرحله نگارش فیلمنامه است، گفت: پیمان قاسم‌خانی هوش بالایی در نگارش فیلمنامه‌های پرمخاطب دارد و بی شک برای این فیلم سینمایی نیز ایده‌های بسیار جذابی خواهد داشت که بتواند در جذب مخاطب موفق باشد.

وی در پاسخ به اینکه تا چه اندازه در نگارش این فیلمنامه از همفکری شما استفاده می شود؟ توضیح داد: فیلم سینمایی «پژمان» ماجرای معروفیت من بعد از بازیگر شدنم و اتفاقات بعد از آن است و با توجه به اینکه مدتها است که من و پیمان قاسم خانی زمان زیادی را با هم می گذرانیم، او از همه اتفاقاتی که بعد از بازی من در سریال «پژمان» رخ داده خبر دارد و دیگر نیازی به این نیست که من مسئله ای را برای او تعریف کنم و یا بدانم در فیلمنامه چه می گذرد.

پژمان جمشیدی

بازیگر تئاتر «بادی که تورا برد مرا خشک کرد» ادامه داد: بعد از بازی من در سریال «پژمان»، به نوعی دیگر در جامعه دیده شدم. این بار به جای پیشنهاد از سوی باشگاه های فوتبال، کارگردانان مختلفی برای بازی در فیلم هایشان به من پیشنهاد بازی می دادند، اما من از هر ۲۰ پیشنهادی که به من می شد، ۱۸ پیشنهاد را رد می کردم.

وی در پاسخ به این سوال که وسعت مخاطبان سینما نسبت به تلویزیون بسیار کمتر است و فکر می کند این فیلم سینمایی تا چه اندازه می تواند در جذب مخاطب موفق باشد؟ بیان کرد: تئاتر هم مخاطب عام ندارد، اما هر شب هنگام اجرای نمایش «بادی که تو را برد مرا خشک کرد» سالن پر بود پس می توان گفت این فیلم سینمایی نیز می تواند آنقدر برای مخاطب جذاب باشد که آنها را به سینما بکشاند.

پژمان جمشیدی در پایان گفت: ابتدای حضورم در عرصه بازیگری با سیل محبت بسیاری از منتقدان در عرصه سینما و تلویزیون مواجه شدم، اما بعد از این که متوجه شدند که قرار است من در این عرصه باقی بمانم، این سیل بیشتر برای من ویرانگر شد. حرف مردم و نقد منتقدان همیشه وجود دارد و بی‌شک فیلم سینمایی «پژمان» نیز چه قبل از ساخته شدن و چه بعد از ساخته شدن با انتقادهای بسیاری همراه خواهد بود.

محسن چگینی تهیه کننده این فیلم سینمایی نیز گفت: پیمان قاسم خانی نگاهی طنز به معروف شدن پژمان جمشیدی در این فیلم دارد. بازیگران این فیلم سینمایی هنوز مشخص نشده‌اند ولی بازیگران و داستان این فیلم سینمایی با سریالی که با همین نام در تلویزیون پخش شد، کاملا متفاوت است.

عرش نیوز

chatنظرات شما

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اپلیکیشن کبریت کم خطر