menu
shuffle search add person
انصراف
cancel

شیرین طنز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

keyboard_double_arrow_left keyboard_double_arrow_right

پیشنهاد
شگفت انگیز

بزن بریم

بیخیال

آگهی های مادر رجب

پوریا عالمی : چرا باید هر کسی برای پیشرفت به کوچ به تهران بیاندیشد

یک روزنامه‌نگار و طنزپرداز می‌گوید به منظور تمرکززدایی فرهنگی از رونمایی کتابش در تهران به نفع سایر استان‌ها صرف نظر کرده است.

به گزارش شیرین طنز، به نقل از خبرنگار مهر، پوریا عالمی نویسنده و طنزپرداز که به تازگی کتاب جدید با عنوان «اکون‌آبادی‌ها» را منتشر کرده است، به منظور آنچه که از آن با عنوان تمرکززدایی فرهنگی یاد کرد، بیان داشت که تصمیم گرفته رونمایی کتابش را در سایر استان‌های کشور برگزار کند و اولویت تهران را به آن‌ها واگذار کند.

عالمی در این زمینه به خبرنگار مهر گفت: مشکل اصلی ما در زمینه موفق نبودن ایده تمرکززدایی فرهنگی در نبود انسجام عمومی، باور و فرهنگی است که شهرها و قومیت‌ها را از هم منفک می‌کند. همین مساله منجر به این شده که استان تهران که یک استان جداگانه است برای کل استان‌های کشور تعیین تکلیف کند و هرکسی برای پیشرفت به کوچ به تهران بیاندیشد. به نظر من تمرکز همه چیز در پایتخت فرصت‌سوزی و عمرسوزی است و خروجی خوبی نخواهد داشت.

آگهی های مادر رجب

وی ادامه داد: همزمان با انتشار کتاب «اکون‌آبادی‌ها» تصمیم گرفتم در حرکتی خودجوش و با هزینه شخصی به جای تمرکز روی معرفی کتاب در تهران، آن را در سایر ‌استان‌های کشور معرفی کنم که نخستین جلسه آن در شهر رشت و در کتابفروشی فرازمند انجام شد.

عالمی ادامه داد: برنامه‌های بعدی معرفی این کتاب در سایر استان‌ها نیز در دست تدارک است و به‌زودی برنامه‌هایی در استان‌های هرمزگان، یزد، قم، اصفهان، خوزستان، آذربایجان شرقی و… خواهیم داشت.

یادآوری می شود کتاب «اکون‌آبادی‌ها» یک داستان بلند طنز درباره ناکجاآبادی به نام اکون آباد است. اکون آباد منطقه‌ای تک‌محصولی که فاقد هرگونه تجارت است.
حمید نورشمسی

chatنظرات شما

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اپلیکیشن کبریت کم خطر