menu
shuffle search add person
انصراف
cancel

شیرین طنز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

keyboard_double_arrow_left keyboard_double_arrow_right

پیشنهاد
شگفت انگیز

بزن بریم

بیخیال

نشست تخصصی طنزنده رود

پنجمین نشست تخصصی طنزنده‌ رود با حضور حسن اکلیلی برگزار می شود

رئیس مجموعه تخصصی و فرهنگی باغ نوش اصفهان گفت: نشست تخصصی طنز زنده‌رود کار مشترک مجموعه فرهنگی تالار هنر و مرکز ادبی قلمستان ۳۰ اردیبهشت‌ماه برگزار می‌شود.

به گزارش شیرین طنز، لیلا لندی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان با اشاره به هدف از برگزاری این نشست اظهار کرد: احیای لهجه و گویش اصفهانی از مهم‌ترین اهداف برگزاری این نشست است.

وی افزود: از آنجایی که در گذشته اصفهانی‌ها مردمانی طناز بودند، بر آن شدیم که لهجه و گویش اصفهانی را در میان اقشار مختلف مردم احیا کنیم.

نشست تخصصی طنزنده رود

نشست تخصصی طنزنده رود

رئیس مجموعه تخصصی و فرهنگی باغ نوش اصفهان ادامه داد: مخاطبان اصلی این برنامه، عموم شهروندان، انجمن‌های ادبی و تمام افرادی هستند که نسبت به جایگاه زن در جامعه دغدغه دارند.

وی همچنین به بیان برنامه‌های در نظر گرفته شده در این نشست تخصصی پرداخت و تصریح کرد: برنامه‌های این نشست که در دو بخش خواهد بود شامل نمایش رادیویی و برگزاری تئاتر و در قسمت دوم هنرنمایی شعرای طنزپرداز است، همچنین حسن اکلیلی به عنوان مهمان ویژه در این برنامه حضور دارد.

لندی خاطرنشان کرد: از سال گذشته تاکنون چهار نشست در قالب طنز در باغ نوش اصفهان برگزار شده و این بار قرار است پنجمین نشست تخصصی با محوریت و قالب اجرایی طنز با حضور شعرای طنزپرداز مقابل عمارت هشت‌ بهشت برگزار شود.

خبر تکمیلی شیرین طنز : این نشست روز چهارشنبه ۳۰ اردیبهشت ۹۴ از ساعت ۱۷ الی ۱۹:۳۰ در اصفهان، خیابان باغ گلدسته، مقابل عمارت هشت بهشت برگزار می گردد.

chatنظرات شما

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اپلیکیشن کبریت کم خطر