menu
shuffle search add person
انصراف
cancel

شیرین طنز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

keyboard_double_arrow_left keyboard_double_arrow_right

پیشنهاد
شگفت انگیز

بزن بریم

بیخیال

پایگاه اطلاع رسانی «شادشو» با حضور رضا رفیع رسماً افتتاح گردید

مراسم رونمایی از پایگاه اطلاع رسانی «شادشو» در چهارمین روز بیست و یکمین نمایشگاه مطبوعات با حضور حجت‌الاسلام والمسلمین سید محمود دعایی مدیرمسئول روزنامه اطلاعات، سید امیر محسن ضیائی رییس جمعیت هلال احمر و هنرمندان برنامه رادیویی جمعه ایرانی برگزار شد.

جمعه ایرانی در نمایشگاه مطبوعات

به گزارش شیرین طنز، به نقل از کمیته اطلاع‌رسانی بیست و یکمین نمایشگاه مطبوعات، پایگاه اطلاع‌رسانی «شادشو» از امروز به صورت رسمی برای علاقه مندان طنز و کمدی برنامه‌های مختلفی را در فضای مجازی به نمایش می‌گذارد.

رضا رفیع در مراسم رونمایی از سایت «شادشو» در بیست و یکمین نمایشگاه مطبوعات گفت: در فضای اینترنتی قطعا دست ها بازتر خواهد بود و مردم بهتر ارتباط برقرار خواهند کرد. همچنین کلمات به نحو بهتری نقش‌آفرینی خواهند کرد تا به سمع و بصر مخاطبانشان برسند.

وی با بیان اینکه شادی جلوی غضب را می‌گیرد، افزود: وقتی شاد می‌شویم غضب درون ما از بین می‌رود و کسی که شاد است پدیده‌ها را بهتر می‌بیند؛ لذا بینش و آگاهی‌اش هم بالا می‌رود. همچنین این را نباید از یاد برد که تمام دنیا محل عبرت گرفتن است و چقدر کم هستند افرادی که عبرت می‌گیرند.

سعید توکل مدیر مسئول پایگاه اطلاع‌رسانی شادشو در مراسم رونمایی از این پایگاه اطلاع‌رسانی گفت: پس از ٣٠ سال تلاش و فعالیتی که در رسانه ملی در حوزه طنز و کمدی داشتیم، وارد مرحله جدیدی از کار شدیم.

وی افزود: خوشحالی مضاعفی دارم وقتی که با همکاری دوستان و هنرمندان به دنیای فضای مجازی راه پیدا کردیم و برای ما این فرصت پیش آمد تا در این سایت همانند سابق، فعالیت‌هایمان را ادامه دهیم.

توکل تصریح کرد: حالا که شرایط مثل دهه‌های گذشته از طریق رسانه ملی مهیا نیست تا در کنار مردم باشیم از پنجره شادشو با مخاطبین جمعه ایرانی هم کلام می‌شویم.

مدیر مسئول شادشو اظهار داشت: در چند روزی که از بیست و یکمین نمایشگاه مطبوعات می‌گذرد، مردم بسیاری از غرفه شادشو بازدید کردند و دلتنگی خود را از پخش نشدن این برنامه و نشنیدن صدای هنرمندان جمعه ایرانی ابراز می‌کردند. همین علاقه مردم باعث شد تا ما در شادشو با تمام توان به فعالیت‌های طنز خود ادامه دهیم.

رونمایی از پایگاه اطلاع رسانی شادشو

وی در ادامه از معاون مطبوعاتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به خاطر حمایت‌های بی‌دریغش از راه‌اندازی پایگاه اطلاع‌رسانی شادشو تشکر کرد و گفت: خوشحالم از اینکه توانستیم با حمایت‌های ایشان، دوباره هنرمندان جمعه ایرانی را مانند گذشته دور هم جمع کنیم تا آن ها بتوانند برای مردم ایفای نقش کنند.

آدرس سایت : http://www.shadsho.ir/

chatنظرات شما

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اپلیکیشن کبریت کم خطر