menu
shuffle search add person
انصراف
cancel

شیرین طنز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

keyboard_double_arrow_left keyboard_double_arrow_right

پیشنهاد
شگفت انگیز

بزن بریم

بیخیال

کاریکاتور محبوبه پاکدل

پاکدل : کاریکاتوریست‌ های مشهدی حرف نخست را می‌زنند

نفر نخست جشنواره کاریکاتور بین‌المللی داعش گفت: کاریکاتوریست‌های مشهدی در حوزه کاریکاتور مقاومت در کشور و جهان حرف نخست را می‌زنند.

به گزارش شیرین طنز، محبوبه پاکدل در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در مشهد با اشاره به اینکه مقاومت به معنای پایداری و استقامت در جنگ یا موضوعات اجتماعی اقتصادی جامعه است، اظهار کرد: کاریکاتور نیز به علت برخورداری از زبان اقشاگری در لایه‌های پنهان خود می‌تواند استقامت در مقابل ظلم را بهتر نشان دهد بنابراین به نظر می‌رسد کاریکاتور و مقاومت با یکدیگر ارتباط بهتری پیدا می‌کنند.

کاریکاتور محبوبه پاکدل

تنها برنده چهارمین جشنواره جایزه بین‌المللی ناجی علی با ابراز خرسندی از جایگاه بالای کاریکاتوریست‌های ایرانی به ویژه مشهدی‌ها در جشنواره‌های داخلی و بین‌المللی مقاومت افزود: جنگ‌ها و موضوعاتی مانند داعش سبب شده تا هنرمندان خود به خود به این بخش ورود پیدا کنند و آثاری را با موضوع مقاومت و پایداری خلق کنند.

برنده جشنواره کاریکاتور بین‌المللی داعش گفت: کاریکاتوریست‌های مشهدی در حوزه کاریکاتور مقاومت در کشور و جهان حرف نخست را می‌زنند.

پاکدل تاکید کرد: خوشبختانه کاریکاتوریست‌های مشهدی به علت ارتباط بیشتر با مقاومت در کشورهایی از جمله یمن و موضوعاتی مانند داعش و القاعده آثار بیشتری را خلق کردند و با حضور در جشنواره‌های مختلف خارجی و داخلی عمدتا موفق به کسب جوائز بسیاری شدند.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به این همه فعالیت در حوزه کاریکاتور مقاومت از سوی هنرمندان مشهدی، متاسفانه آنها برای شهروندان کمتر شناخته شدند که برای رفع این مشکل نیازمند تعامل بیشتر مطبوعات با اهالی کاریکاتور هستیم.

برنده جشنواره کاریکاتور بین‌المللی داعش بیان کرد: به نظر می‌رسد در صورت گسترده شدن آثار هنری از جمله کاریکاتور در فضای شهری می‌توان شهروندان را با این رشته هنری بیشتر آشنا کرد.

chatنظرات شما

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اپلیکیشن کبریت کم خطر