menu
shuffle search add person
انصراف
cancel

شیرین طنز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

keyboard_double_arrow_left keyboard_double_arrow_right

پیشنهاد
شگفت انگیز

بزن بریم

بیخیال

ویژه برنامه های “کوی نشاط” در ایام نوروز ۹۴

تهیه‌کننده برنامه «کوی نشاط» از آیتم های مختلف این برنامه در نوروز سخن گفت و خبر داد که در این ایام پنج ویژه برنامه نوروزی خواهند داشت.

به گزارش شیرین طنز، امیرعباس اشرف در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به ویژه برنامه «کوی نشاط» رادیو ایران در قبل از نوروز بیان کرد: ما از روز پنج شنبه ۲۱ اسفند به استقبال نوروز رفتیم و موضوعاتی از قبیل خانه تکانی، خرید مایجتاج نوروزی و پیشواز نوروز از جمله بخش های برنامه بودند.

وی ادامه داد: همچنین صبح روز ۲۸ اسفند ماه ساعت ۹ صبح هم ویژه برنامه نوروزی داریم که آیتم هایی از جمله هرج و مرج در بازار، خرید شب عید و آیتم های دیگری متناسب با این شب و البته با در نظر گرفتن ایام فاطمیه روی آنتن خواهد رفت. اشرف با اشاره به پخش «کوی نشاط» در ایام نوروز از رادیو ایران بیان کرد: ما در ایام نوروز پنج برنامه خواهیم داشت. روزهای اول و دوم فروردین «کوی نشاط» روی آنتن می رود و بعد به حرمت ایام فاطمیه برنامه متوقف شده و دوباره از روز ۱۲ فروزدین روی آنتن می رود.

کوی نشاط رادیو ایران

تهیه‌کننده برنامه «کوی نشاط» در ادامه در توضیح بخش های مختلف این برنامه عنوان کرد: روزهای اول فروردین تبریک عید، حمله بچه های مهدکودک به خونه عموی قصه و شوخی با رنگ سال را خواهیم داشت. همچنین ترانه های عمونوروز، سفرهای نوروزی، چشم و هم چشمی شب عید، معضلات و مشکلات خرید در سال جدید، هفت سین نوروزی، بهاریه های نوروزی و اجرای بحر طویل و آیتم هایی همچون وضعیت اتاق عمل بیمارستان در ایام نوروز، فرار آقای شهروندی از دست مهمانان نیز از دیگر موضوعات و بخش های برنامه خواهند بود.

اشرف همچنین به اجرای برنامه در روز دوازدهم فروردین اشاره کرد و یادآور شد: در روز جمهوری اسلامی ایران هم به همان مناسبت برنامه هایی را در نظر گرفته ایم و آیتم های طنز نمایشی به اجرا می رسد. مسئول دفتر برنامه‌های طنز رادیو ایران در پایان گفت: در روزهای ۱۳ و ۱۴ فروردین نیز برنامه‌هایی از جمله پرداختن به روز طبیعت و جنگ بر سر یافتن مکانی برای تفریح خواهیم داشت.

بهاره ادراکی، لیلا حسین پور، سیروس دادرس و شاهرخ باقری نژاد نویسندگی و ترانه سرایی ویژه برنامه های نورزی را بر عهده دارند و محمد مهدی بهنام، تورج نصر، مهدی صباغی، ناهید امیریان، مژگان عظیمی، محمدحسن حسینیان، قربان نجفی، اردشیر منظم، محمود رضا قدیریان، علیرضا تابان، رحمان محمدی، مهدی امین لاری، آسیه گرجی، مارال حاجی زاده، رکسانا گل زاده، مهران نائل و مهدی فریضه بازیگرانی هستند که در برنامه به اجرا و ایفای نقش می پردازند.

کارگردانی این برنامه را محمود صابری بر عهده دارد و در این ایام ساعت ۹ صبح روی موج اف ام فرکانس ۹۰ مگاهرتز شنیده می شود.

chatنظرات شما

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اپلیکیشن کبریت کم خطر